  • Data: 2013-10-31 12:27:09
    Temat: Re: Problem techniczno-społeczny
    Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:l4t938$19g$1@node1.news.atman.pl...

    > No to ja czekam teraz na nagłówki "Funkcjonariusze BOR zastrzelili
    > szaleńca" ;->

    Raczej przygłupa.
    Bo cały ten post wygląda na inicjowany przez takowego,
    albo chorobliwie złośliwego wobec ludzi.
    To takie pomysły jak tych gówniarzy co zrzucili z kładki
    dla pieszych na jezdnię kilkunastokilogramowej bryły lodu.
    Uderzyła w przednią szybę ciężarówki, kierowca zginął
    w wyniku wypadku. Kilka dni temu był dla nich wyjątkowo
    łagodny wyrok jak za śmierć człowieka.

    Dajcie spokój rozważaniom, jak komuś uszkodzić samochód
    i napsuć krwi albo i zdrowia.