  • Data: 2013-10-31 09:27:28
    Temat: Re: Problem techniczno-społeczny
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zgred" <z...@n...com> napisał w wiadomości
    news:52715e40$0$2182$65785112@news.neostrada.pl...
    > Tak się zastanawiam, w kontekście protestów społecznych:
    >
    > Czy wydmuszka wypełniona kwasem masłowym lub siarkowodorowym rzucona z
    > bliska na dolną krawędź przedniej szyby zmusi pasażerów do
    > niezwłocznego opuszczenia pojazdu? (wiem, wloty można zamknąć...)
    >
    > Czy puszka pianki budowlanej opróżniona (np na przejściu dla pieszych)
    > w otwory wlotu powietrza doprowadzi w ciągu paru (2-3) minut do
    > unieruchomienia samochodu wskutek braku chłodzenia?
    >
    > Dotyczy samochodów luksusowych ~n*100kPLN
    >
    > Znacie może odpowiedź? Próbował ktoś w praktyce?

    Mam tylko nadzieję, że n> 0,7,bo moje tyle jest (było) warte mniej
    więcej ;-)
    Swoją drogą,rozumiem pęd do wiedzy i naukowe skrzywienie, ale
    anarchistyczne działania tego typu są mi obce a nawet wstrętne. Niszcząc
    czyjąś prywatną własność wystepujesz przeciwko podstawom cywilizacji,
    niszcząc własność publiczną przeciwko wszystkim zrzucajacym sę na nią w
    podatkach.
    No chyba że chcesz zatrzymać limuzynę Tuska i mu nakopać do rudego łba,
    ewentualnie przetestować czujność chłopaków z ABW (i ich znajomosć
    usenetu).
    Do tego mogę się dorzucić.

    --
    Yogi(n)