  • 71. Data: 2013-03-21 21:29:16
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 21:11:35 +0100, J.F. napisał(a):

    > No to uslysz :-)

    W realu.

    > 4 tys znakow na sekunde ? Z kompresja 8k ... wiem ze tak szybko nie
    > czytasz.

    Skąd niby to wiesz?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 72. Data: 2013-03-21 22:03:58
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 21 Mar 2013 21:17:30 +0100, ALEX Alpha MR wrote:

    > 70zł

    Jak to nie byla oplata za net w akademiku, to troche ciezko mi w to
    uwierzyc.

    > Nie masz kasy. Twój problem.

    Nie, moj nie. Po prostu sprobuj czasem pomyslec szerzej. Jak ktos
    korzysta z tych transmisji, to ma jakis powod.

    > Znowu multimedia Ci się "zniknęły".

    Multimedia się synchronizuje? :-)

    BTW, realny internet komorkowy się rownie g*nianie nadaje do
    multimediow, czy jakiegokolwiek wiekszego sciagania danych. Bo jesli
    zgubiles kontekst, alterntywa dla lejka jest realne kilka Mbit/s, z
    limitem paru GB/mc. Bo chyba Cie juz lekko ponioslo w tym wymyslaniu do
    czego sluzy intenet komorkowy...

    Za to mnie upewniasz :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 73. Data: 2013-03-21 22:08:01
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 21 Mar 2013 21:16:13 +0100, J.F. wrote:

    > A ja na 2400. Nawet znosnie dzialalo ... po przeproszeniu sie z vi :-)

    Jednak czytnik offline byl wg mnie wygodniejszy :-)
    (I nie, nie sr*m w gacie na widok vi, mowie o pewnym podejsciu do
    usenetu na wolnym laczu)

    > No ale tez sie troche ten "internet" zmienil.
    > Do czego chcesz go "uzywac" ? Poczta ze starymi znajomymi, usenet - owszem.
    > Ale wiele innych dostepnych dzis uslug ... duzo danych transmituja cholery
    > jedne ...

    I co ja mam napisac? Powtorze to co jest akapit wyzej -- nie mowie, ze
    do wszystkiego, nie mowie ze komfortowo. Protestuje, ze się nie da
    uzywac.

  • 74. Data: 2013-03-21 22:38:42
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 21:03:58 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Jak to nie byla oplata za net w akademiku, to troche ciezko mi w to
    > uwierzyc.

    To nie była opłata za net w akademiku, tylko w domu. Nielimitowane.

    > Nie, moj nie. Po prostu sprobuj czasem pomyslec szerzej. Jak ktos
    > korzysta z tych transmisji, to ma jakis powod.

    Z jakich transmisji? Wątek zaczął się od normalnych pakietów z normalną
    prędkością.

    > Multimedia się synchronizuje? :-)

    Między różnymi urządzeniami via chmura, dla naprzykładu.

    > BTW, realny internet komorkowy się rownie g*nianie nadaje do
    > multimediow, czy jakiegokolwiek wiekszego sciagania danych.

    Dobrze że mój o tym nie wie.

    > Bo jesli
    > zgubiles kontekst, alterntywa dla lejka jest realne kilka Mbit/s, z
    > limitem paru GB/mc.

    Jakbyś nie zauważył, cały czas jest o takich pakietach. Lejek pojawił się
    przypadkiem.

    > Bo chyba Cie juz lekko ponioslo w tym wymyslaniu do
    > czego sluzy intenet komorkowy...

    Zdradzę Ci straszną tajemnicę: komórke można podpiąć do kompa i służy wtedy
    jako modem.

    > Za to mnie upewniasz :-)

    A jak już się skończysz upewniać i będziesz upewniony na maxa, pomyśl
    dlaczego opy "wspaniałomyślnie" obcinają net do 32 kbit, po wyczerpaniu
    limitu.

  • 75. Data: 2013-03-21 22:53:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 21:08:01 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Jednak czytnik offline byl wg mnie wygodniejszy :-)

    No byl ... tylko ze w czasie 2400, to go w zasadzie nie bylo :-)

    > (I nie, nie sr*m w gacie na widok vi, mowie o pewnym podejsciu do
    > usenetu na wolnym laczu)

    Wtedy jeszcze TP nie impulsowala co 3 minuty :-P

    > I co ja mam napisac? Powtorze to co jest akapit wyzej -- nie mowie, ze
    > do wszystkiego, nie mowie ze komfortowo. Protestuje, ze się nie da
    > uzywac.

    No ale do czego ?
    Do ogladania portali nie, do allegro nie, do poczty kiepsko, do googla
    kiepsko, do map nie, do radia nie, o filmach to juz nie wspomne, do quake
    nie, no to do czego - usenet, irc i gg ?

    J.

  • 76. Data: 2013-03-21 23:06:38
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 21 Mar 2013 22:38:42 +0100, ALEX Alpha MR wrote:

    > To nie była opłata za net w akademiku, tylko w domu. Nielimitowane.

    A zdradzisz moze nazwe dostawcy i technologie?

    > Dobrze że mój o tym nie wie.

    O, to moze się pochwalisz ile mozesz tych multimediow via chmury w
    ramach miesiecznego pakietu posynchronizowac? :-)

    Ewentualnie, ile mozna poogladac youtube (niech bedzie, w SD), albo jak
    dlugo poplumka radio internetowe?

    > Zdradzę Ci straszną tajemnicę: komórke można podpiąć do kompa i służy wtedy
    > jako modem.

    I od tego staje się szybszy niz pare Mbit/s i znikaja limity danych? Nie
    masz jeszcze jakichs tajemnic do ujawnienia? :)

    Dawaj, przeloz to na samochody :-)

  • 77. Data: 2013-03-21 23:36:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 21 Mar 2013 22:53:52 +0100, J.F. wrote:

> [...]
    > kiepsko, do map nie, do radia nie, o filmach to juz nie wspomne, do quake
    > nie, no to do czego - usenet, irc i gg ?

    Moze tak -- zebym wiedzial o czym mowie, wylaczylem sobie 3G, zostało mi
    samo EDGE, ktore realnie wg speedtesta osiagnelo 50-60kbit/s. Dwa lejki.

    Odpalilem sobie w google maps mape Szczecina (na 100% nie mam w cache) z
    wyszukiwaniem glosowo celu. Wyszukalem sobie googlem onet i wlazlem na
    onet.pl. Wyszukalem sobie polaczenie kolejowe Katowice-Warszawa via
    rozklad-pkp.pl. Wszystko wymaga odrobiny cierpliwosci, ale spokojnie
    jest to uzywalny net.

    Szczerze polecam sprawdzic, nim się popadnie w ,,niedasizm''.

  • 78. Data: 2013-03-22 01:59:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 21:29:16 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Skąd niby to wiesz?

    bo nie wierze w cuda :-)

    J.

  • 79. Data: 2013-03-22 20:47:51
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 01:59:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > bo nie wierze w cuda :-)

    Część omijam, bo od razu widać co to jest, część ląduje w KF, część jest
    bzdetna więc olewam itd. I daje się. I wiara jakoś automagicznie czyni
    lejka sensownym transferem.

  • 80. Data: 2013-03-22 20:51:06
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 22:06:38 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > A zdradzisz moze nazwe dostawcy i technologie?

    TVSAT364.

> [...]
    > ramach miesiecznego pakietu posynchronizowac? :-)
    >
    > Ewentualnie, ile mozna poogladac youtube (niech bedzie, w SD), albo jak

    A ten pakiet to jakaś bariera nie do przeskoczenia?

    > I od tego staje się szybszy niz pare Mbit/s

    HSPA+ to 21Mbit. Szybszy.

    > i znikaja limity danych?

    A co to za problem z limitami?

    > Nie
    > masz jeszcze jakichs tajemnic do ujawnienia? :)

    Wolę nie.

    > Dawaj, przeloz to na samochody :-)

    Czyli nie jesteś w stanie się domyśleć.