  • Data: 2013-03-14 22:42:12
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Mar 2013 22:16:53 +0100, Grzexs <g...@g...pl>
    wrote:

    >Nie rób tego. Załatw sobie podgląd kosztów (to ten cały "Klub Virgin",
    >potrzeba wklepać hasło sms-owe, by mieć dostęp) i od czasu do czasu
    >monitoruj. Jak się pojawi lepsza oferta, to żal być uwiązanym na własną
    >prośbę i za własne pieniądze. Poza tym - najkorzystniejsze bonusy są od
    >kwot 5, 10, 30, 50, 100 i 150 PLN - 50% tych kwot, dla innych kwot
    >doładowań są mniejsze niż te 50%.

    Wiadomo nie ma co od razu ładować za 200 czy 300 ale te 100 pln może
    być jednorazowo, zresztą na ten rok tręd jest taki że każdy op szuka
    oszczędności więc nie ma możliwości żeby ktoś dał lepszą stawkę jeśli
    chodzi o minutę do wszystkich sieci od Virgin, niby ma wejść Vectone
    ale raczej skupią się na rozmowach międzynarodowych niż na krajowych
    jeśli w ogóle wejdą na polski rynek.

    >Mam od pewnego czasu kilka telefonów u Virgina i sporo kodów USSD żywcem
    >przeniesiona z Playa.

    Zgadza się bo korzystają z platformy bilingowej play.