  • Data: 2013-03-17 11:58:10
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: Grzexs <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A prepaidy sa ? Cos tam placic trzeba.

    No nie bardzo. Jak nie zapłacisz za pre-paid, to nie powstanie dług, co
    najwyżej stracisz numer. No i ja nie słyszałem o abonamencie płatnym raz
    do roku. Fakt, hardkorowo można zapłacić za cały rok z góry, ale nie
    jest to standardowe działanie. Zwłaszcza, że nie będzie to 5 PLN, a tyle
    wynosi roczna opłata za utrzymanie numeru w pre-paidzie.

    > Tu warunki byly takie ze ktos jednak korzysta, czyli placi.

    Ale może korzystać nierównomiernie, w jednym miesiącu mało, w innym
    dużo. Gdy za mało, to żal, że się nie wykorzystało minut, czyli
    abonament nie jest dopasowany, gdy za dużo to żal, że się dopłaca za
    dodatkowe minuty (zwykle po cenie nieco wyższej, niż stawka zawarta w
    abonamencie), czyli abonament nie jest dopasowany.
    --
    Grzexs