  • Data: 2013-03-17 13:15:28
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: Kordi <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 11:21:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 16 Mar 2013 21:52:46 +0100, Grzexs napisał(a):
    >

    > Tu warunki byly takie ze ktos jednak korzysta, czyli placi.
    >

    > J.

    To ja może dopreecyzuje warunki brzegowe bo niepotrzebnie napisałem 30-40 na miesiąc
    ... Moja aktywność korzystania z telefonu bynajmniej nie jest stała. Obecnie mam abo
    za 40 zł w Play bo jak liczyłem to pakiet minut, który w nim mam powinien mi
    praktycznie zawsze wystarczyć. To, że czasami nie wykorzystam wszytkiego generalnie
    mi powiewa tak długo jak jest to wydatek do 40 zł miesięcznie. Szkoda mojej uwagi na
    parę złotych, które mógłbym zaoszczędzić...

    Tak przynajmniej mi się wydawało, dopóki na którymś rachunku nie zobaczyłem 80 zł...
    Moje zdziwienie było tym większe, że w tamtym miesiącu dzowniłem niewiele. Okazało
    się, że Play w regulaminie oczywiście ma haczyk w postaci połączeń na numery
    specjalnie np. 0801. Nie wlicza ich do abonamentu i na dodatek ma na nich jakąś
    kompletnie nierealną stawkę - 60-70 gr, czy jakoś tak. To już jest sytuacja
    frustrująca, bo nie dość, że z jednej strony mi przepadają minuty, to jeszcze mnie
    łoją na tym jak np. do banku chcę zadzwonić żeby sprawę załatwić. Ba... nawet jak na
    infolinię dzownię, żeby reklamację złożyć to mi do rachunku doliczają połączenie z
    biurem obsługi abonenta....

    Był już kiedyś taki czas, że powiedziałem, że więcej na abo nie przejdę, kiedy na 4
    faktury wystawione przez orange miałem 5 zasadnych reklamacji (bez kitu, wszystkie
    uznali). Potem się trochę zirytowałem prepaid'em, gdy dropbox synchronizując się
    wyczyścił mi konto, bo na pakiecie lejka nie było... ale z dwojga złego, to już chyba
    wole wrócić do prepaid'a niż dać się dymać na co drugiej fakturze, bo nie pamiętam
    kiedy ostatnio z Play przyszła mi faktura na wspomniane wyżej 40 zł. Praktycznie za
    każdym razem znajduję na rachunku jakąś niespodziankę...