  • Data: 2013-03-15 10:35:49
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: Kordi <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 22:16:53 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
    ja potrzebuję takowej ;). Nie mam czasu zagłębiać się w regulaminy. Mam w zasadzie
    dwa odrębne pytania:

    spokój z tematem. Zastanawiam się tylko, czy mnie coś nie zaskoczy.

    > Nie rób tego. Załatw sobie podgląd kosztów (to ten cały "Klub Virgin",
    >
    > potrzeba wklepać hasło sms-owe, by mieć dostęp) i od czasu do czasu
    >
    > monitoruj. Jak się pojawi lepsza oferta, to żal być uwiązanym na własną
    >
    > prośbę i za własne pieniądze. Poza tym - najkorzystniejsze bonusy są od
    >
    > kwot 5, 10, 30, 50, 100 i 150 PLN - 50% tych kwot, dla innych kwot
    >
    > doładowań są mniejsze niż te 50%.

    To ma być telefon dla mojego ojca. Nie mam czasu ani chęci monitorować ofert, żeby
    zaoszczędzić kolejne 5 zł na miesiąc. W przypadku jednorazowej zmiany i doładowania
    dużą kwotą zrobię to raz i jednorazowo zrobię oszczędność 100-200 zł - więc zmiana
    jest tego warta.

    W chwili obecnej ojciec ma niski abonament w Tmobile. W niektórych miesiącach nie
    wykorzystuje w innych przepłaca (szczególnie biorąc złodziejskie stawki poza
    abonamentem). Na dodatek... o zgrozo... płatności za abonament reguluje na
    poczcie.... Zmieniając na virgin i ładując mu za 200 zł z automatu zyskuje tak jak
    napisałem 100-200 zł + jego czas i paliwo.

    Jeżeli chodzi natomiast o późniejsze monitorowanie... to nie warte jest to ani jego,
    ani mojego czasu.