  • Data: 2013-03-15 13:49:11
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-15 13:46, Kordi pisze:

    > Masz rację... i pewnie nie zawracałbym sobie tym głowy tylko dalej trzymał
    abonament w play, gdyby nie to, że Play mnie "jawnie okrada" w chwili obecnej nie
    uwzględniając połączeń na numery specjalne jako wliczone w abonament. Na dodatek
    stosują na nich jakąś kosmiczną stawkę (nie pamiętam dokładnie, ale chyba jest to 70
    gr, czy jakoś tak). Parę razy już przyszedł mi z tego tytułu rachunek 2 krotnie
    wyższy niż wspomniane 30-40 zł.

    > Jako, że i tak chcę ojcu zmienić ofertę z powodów opisanych wyżej, doszedłem do
    wniosku że skoro już się tym zajmuję to załatwię dwa numery jednocześnie.

    > Wspomniany limit 30-40 zł powyżej wynika z tego, że w chwili obecnej płacę taki
    abonament i jest to tylko wskazówka... bynajmniej nie żaden wyznacznik.

    Jak idziesz do restauracji to też mówisz "poproszę coś za 40zł, bo
    zwykle za tyle się najadałem, ale to nie jest żaden wyznacznik"?

    --
    Liwiusz