    Subject: Re: Premier rusza na wojnę ;-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 1 Nov 2019 19:40:09 +0100

    > Dzisiejsze zdarzenie. Jaracza przy Magdzie. Skrzyżowanie z Piotrkowska. Światła
    oczywiscie wyłączone i na żywioł idzie. Stoję i czekam zeby przejsc bo kilka
    samochodow jedzie. Zatrzymuje się dostawczak, ja stoję i czekam. Durne babsko
    oczywiscie jak widzi że samochód stoi to wpierdala się i przechodzi. Jak była w
    połowie szerokości dostawczaka to elektryczny skuter przed nią przejechał. Nie jechał
    szybko ale jak by wyjechał zza dostawczaka dwie sekundy później to by ją poturbowal.
    Kierowca dostawczaka nie miał żadnego powodu zeby sie zatrzymac i przepuszczać. Kilka
    razy grzecznie pytalem czy do kurwy nedzy jakis obrońca pieszych w końcu mi wyjaśni
    dlaczego trzeba przepuszczać pieszych, łącznie z tymi co nie chca przechodzić a
    tylko znajdują się przy przejsciu. Te dzisiejsze kilka samochodow to raptem z piec
    było. Czas ich przejazdu kilkanascie sekund a za nimi następne za pół kilometra.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.