  • Data: 2019-11-01 19:42:28
    Temat: Re: Premier rusza na wojnę ;-)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na mnie nie wymuszają. Zatrzymal sie to kiedyś pojedzie i przejdę. Mnie się nie
    znudzi bo mam z tego frajde. Niedaleko mnie jest przejście którym dochodzi się do
    przystanku. Połaszczy się baran bo go drugi baran przepuścił. Idzie na przystanek i 5
    minut czeka na tramwaj. Takich baranow jest od chuja. W pewnym momencie zbierze sie
    ich trójka, czwórka i po zebraniu jest od razu jednego mniej.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.