    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pre-paid w Play i rok ważności konta?
    Date: Thu, 06 Nov 2014 16:54:19 +0100

    On Thu, 06 Nov 2014 14:45:05 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Tak, tyle, że bez doładowania nie chciało mnie przenieść do nowej
    >taryfy. A po doładowaniu "jak ręką odjął". Jeśli mogę zmienić ofertę na
    >taką, która będzie miała roczną ważność konta i dodatkowe bonusy po
    >doładowaniu ("bezpłatne" rozmowy i SMS-y w sieci Play w ramach tego
    >doładowania) to wybór wydaje się być oczywisty.

    Trzy opcje tego że nie mogłeś zmienić taryfy:
    1. Po aktywacji nowego startera trzeba odczekać do 24 godzin aby można
    było zmienić taryfę na jakąkolwiek. Tak działa system play, nie da się
    tego zrobić od razu po aktywacji
    2. Miałeś zablokowane połączenia na wychodzące. Przy zablokowanych
    połączeniach na wychodzące w play nie zmienisz taryfy na żadną.
    3. Play miesza z tymi taryfami z rwk tak aby jak najmniej ludzi
    skorzystało więc jeśli chce się przejść na darmowe smsy do wszystkich
    lub darmowe rozmowy i smsy w play to najpierw trzeba przejść na play
    na kartę roczna ważność konta, a dopiero potem można zmienić na którąś
    z powyższych. Z większości innych taryf tak się dzieje.