  • 21. Data: 2011-12-11 02:23:04
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Może bez przesady, ale jak na tego typu trasę nie jest oznakowana
    > dobrze. Wypadki na rozjazdach raczej nie dzieją się z przypadku...

    Akurat tam, to wypadki są głównie przez tych, co zapierdalają, a nie
    potrafią, ew. w połączeniu z tymi, co myślą, że każdy tam jedzie 80.

  • 22. Data: 2011-12-11 13:51:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 00:40:44 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

    > To oczywiście jest jak najbardziej poprawny sposób myślenia, aczkolwiek
    > nie zawsze jest tak różowo jak piszesz. Jak kiedyś w Krakowie na Węźle
    > Wielickim pojechałem sobie nie w tę stronę A4, to zawrócić mogłem... w
    > Szarowie. W obie strony to jest wycieczka na jakieś 40 kilometrów.

    Tak naprawdę, to mogłeś wcześniej, bo na odbiciu kikuta S7, ale tak bywa -
    i wtedy trzeba zacisnąć zęby i pojechać te 40km...

    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2011-12-11 15:11:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> writes:

> [...]
    > prawobrzeżnej, jak i o lewobrzeżnej. Nie jeżdżę specjalnie szybko
    > (opowieści o zapier* Siekierkowskim 150km/h to można zdaje się
    > w buty włożyć), ale chciałbym tam pojechać bezpiecznie i czytelnie
    > zgodnie z ograniczeniami (obecnie 80km/h). Parę lat temu niby
    > coś tam zmieniano, ale tak szczerze to ja jakoś nie odczułem
    > poprawy - zjazd na Wał, czy ten koło ZUS jest nadal zwyczajnie
    > niebezpieczny. Mało tego - ja jestem tutejszy, ale nie jeżdżę
    > mostem codziennie. Pojeździłem trochę listopadową porą do Ząbek,
    > do CZD i nadal jest nieczytelnie i w sumie niebezpiecznie.

    Jeszcze przed mostem jest znak, że wszystkie zjazdowe kierunki
    (Puławy, Wał, Gocław) są z prawego pasa. Jest cała długość mostu na
    zajęcie tego pasa.
    Wszystkie wypadki wynikają z zachowania "a wuj tam znaki, polecę
    jeszcze lewym, trzech wyprzedzę i się wcisnę".

    MJ

  • 24. Data: 2011-12-11 15:38:09
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Jesli chodzi o telefony to ustalilbym mandacik na 300-400zl.

    Przoduja w tym (w gadaniu z pudelkiem przy uchu) takze bogaci biznesmeni (a
    moze zwykli prawnicy i notariusze w zmowie cenowej pod ochronna kolderka RP).

    Zestaw Bluetooth jest od 50zl - cos wspanialego. Wiekszosc telefonow ma BT, a
    jesli nie ma to zawsze zostaje HF na kablu.

    Co za idioci, tez takich we Wroclawiu widuje i nic tylko spuscic manto.

  • 25. Data: 2011-12-11 15:40:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-10, to <t...@x...abc> wrote:

    > On ma problem nawet z 80. ;)

    Dlatego dla niego ktos jadacy 100, a nie daj boze 120 to szaleniec i
    morderca...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2011-12-11 15:53:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 15:11:41 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
> [...]
    > Wszystkie wypadki wynikają z zachowania "a wuj tam znaki, polecę
    > jeszcze lewym, trzech wyprzedzę i się wcisnę".

    Czekaj czekaj - ale przeciez te znaki nic nie nakazuja.
    To jest calkiem racjonalne zachowanie ze widzac "zjazd 500m" wyprzedzamy
    jeszcze ciezarowke zamiast jechac 60.
    Choc czasem trafiamy w korek i sie okazuje nieracjonalne.

    No chyba ze zarzucasz zwykle polskie chamstwo - wiem ze tam jest korek, ale
    ich omine i sie gdzies wcisne.

    Ale zebyscie na narzekali na "a wuj tam znaki" -
    http://www.youtube.com/watch?v=Mh7N-ONIduI
    Na ile rozumiem - droga sie zrobila dziurawa, wiec madra gmina ...
    postawila ograniczenie do 40. I fotoradar.
    A kierowcy jada po staremu - 70. I FR lapie 2500 dziennie.
    Kierowcy sie tlumacza ze znakow nie widzieli.

    J.

  • 27. Data: 2011-12-11 16:20:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 15:38:09 +0100, Papkin napisał(a):
> [...]
    > jesli nie ma to zawsze zostaje HF na kablu.
    > Co za idioci, tez takich we Wroclawiu widuje i nic tylko spuscic manto.

    Zebys choc napisal "i co oni na jezdni wyprawiaja".

    A tak to nie wiadomo - zazdroscisz im ze sa notariuszami, sam kupiles i sie
    zloscisz ze niepotrzebnie wydales pieniadze, czy sprzedajesz takie zabawki
    i oczywiscie im wyzsze mandaty tym dla ciebie lepiej :-)

    J.

  • 28. Data: 2011-12-11 17:04:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-11, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Choc czasem trafiamy w korek i sie okazuje nieracjonalne.
    >
    > No chyba ze zarzucasz zwykle polskie chamstwo - wiem ze tam jest korek, ale

    Bo tak wlasnie tam jest. Na prawym korek bo jeden pas rozjezdza sie na 3
    kierunki, a wlasciwie dwa bo kawalek dalej jeden rozjezdza sie na dwa.
    Wtedy staje tez drugi od prawej pas bo wciskacze blokuja. Identycznie
    jak na moscie Grota, przed mostem opisana jest konfiguracja pasow ale
    wszyscy leca pasem na Prage by pozniej wciskac sie na pas na Bialoleke,
    niektorzy tam ucza niepokornych, niektorzy robia sobie prawe
    blotniki/drzwi albo inni ciagaja sie po sadach z burakami jak ja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2011-12-11 19:08:05
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-11 15:53, J.F. wrote:

> [...]
    > jeszcze ciezarowke zamiast jechac 60.
    > Choc czasem trafiamy w korek i sie okazuje nieracjonalne.

    To w końcu jest oznakowane, czy nie?

    Shrek.

  • 30. Data: 2011-12-11 19:17:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 19:08:05 +0100, Shrek napisał(a):

    > To w końcu jest oznakowane, czy nie?

    Ja tam nie wiem, ale jak widze znak "pozadany zjazd w prawo 1000m", to
    nierzadko jade w lewo i wciskam gaz zamiast odwrotnie :-)

    J.