  • 31. Data: 2011-12-11 19:18:23
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-11 19:17, J.F. wrote:

    > Ja tam nie wiem, ale jak widze znak "pozadany zjazd w prawo 1000m", to
    > nierzadko jade w lewo i wciskam gaz zamiast odwrotnie :-)

    Ale nie wrzeszczysz potem na grupach, że było złe oznakowanie?

    Shrek.

  • 32. Data: 2011-12-11 19:43:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 19:18:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ale nie wrzeszczysz potem na grupach, że było złe oznakowanie?

    Nie, bo dobre bylo :-)

    Ale juz na oznakowanie pod wroclawskim stadionem narzekalem, bo istotnie
    kiepskie.

    J.

  • 33. Data: 2011-12-11 19:45:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Jeszcze przed mostem jest znak, że wszystkie zjazdowe kierunki
    > (Puławy, Wał, Gocław) są z prawego pasa.

    Znak przed mostem do można sobie w buty włożyć, ponieważ...

    > Jest cała długość mostu na zajęcie tego pasa.

    Otóż to - teraz podaj w jakiej odległości jest informacja, że
    zjazd takowy istnieje, a później podaj w jakiej odległości
    bezpośrednio przed zjazdem tak informacja jest podana.

    > Wszystkie wypadki wynikają z zachowania "a wuj tam znaki, polecę
    > jeszcze lewym, trzech wyprzedzę i się wcisnę".

    Tak, z całą pewnością...

  • 34. Data: 2011-12-11 19:47:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-10 23:09, DoQ pisze:
    (...)
    > Ale nie można myśleć za wszystkich, którzy robią sobie problem.

    W porządku, to rozumiem, ale też bez przesady - nie odwracajmy
    zasady w druga stronę.

    > Podobnie
    > jak w przypadku barierek przy Puławskiej (wypadek BMW).

    A co, ktoś wpadł pomysł na postawienie tam teraz barierek, bo
    komuś się chciało dwie paczki latać?

  • 35. Data: 2011-12-11 19:48:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 16:04:43 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Bo tak wlasnie tam jest. Na prawym korek bo jeden pas rozjezdza sie na 3
    > kierunki, a wlasciwie dwa bo kawalek dalej jeden rozjezdza sie na dwa.
    > Wtedy staje tez drugi od prawej pas bo wciskacze blokuja. Identycznie
    > jak na moscie Grota, przed mostem opisana jest konfiguracja pasow ale
    > wszyscy leca pasem na Prage by pozniej wciskac sie na pas na Bialoleke,
    > niektorzy tam ucza niepokornych, niektorzy robia sobie prawe
    > blotniki/drzwi albo inni ciagaja sie po sadach z burakami jak ja.

    A wystarczyłoby, żeby zjazdy były robione w kolejności, a nie z jednego
    pasa...
    --
    ___________ (R)

  • 36. Data: 2011-12-11 20:35:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-12-2011 19:47, Artur Maśląg pisze:
    > A co, ktoś wpadł pomysł na postawienie tam teraz barierek, bo
    > komuś się chciało dwie paczki latać?

    No przecież były takie głosy, dlaczego tam nie ma barierek?? :)

    --
    Paweł

  • 37. Data: 2011-12-11 20:44:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-11 01:40, made myself pisze:
    (...)
    > To oczywiście jest jak najbardziej poprawny sposób myślenia, aczkolwiek
    > nie zawsze jest tak różowo jak piszesz. Jak kiedyś w Krakowie na Węźle
    > Wielickim pojechałem sobie nie w tę stronę A4, to zawrócić mogłem... w
    > Szarowie. W obie strony to jest wycieczka na jakieś 40 kilometrów.

    Trudno. Zdarzyło mi się minąć również zjazdy z autostrady - cóż,
    najwyżej będzie wycieczka krajoznawcza. Taki lajf.

  • 38. Data: 2011-12-12 08:39:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> writes:

    > W dniu 2011-12-11 01:40, made myself pisze:
    > (...)
    >
    > Trudno. Zdarzyło mi się minąć również zjazdy z autostrady - cóż,
    > najwyżej będzie wycieczka krajoznawcza. Taki lajf.

    Na A2 jest takie miejsce, że do następnego zjazdu jest 56 kilometrów w
    jedną stronę.

    MJ

  • 39. Data: 2011-12-12 09:23:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Na A2 jest takie miejsce, że do następnego zjazdu jest 56 kilometrów w
    > jedną stronę.

    Może jest, może nie ma. Nawet jeśli to trudno. Jesteś zwolennikiem
    zjeżdżania na siłę z zajeżdżaniem drogi, jazdy na wstecznym
    pasem awaryjnym (o ile jest) czy jazdy pod prąd? Minimalna odległość
    miedzy zjazdami (nie w miastach) to 15 km. Problem jest wtedy, kiedy
    oznakowanie jest złe/nieczytelne i człowiek mimo starań ma kłopot
    z wyborem odpowiedniego zjazdu. Z tras szybszych (w Polsce) to
    pamiętam takie gówniane oznakowanie (z 10 lat temu tak było, teraz
    jest dobrze) jak się leciało od Kamienia Pomorskiego DK3/S3 na
    W-wę. Pod Szczecinem trzeba było wjechać na DK10. W ostatniej chwili
    przed zjazdem była mała tabliczka "Bydgoszcz" w prawo. Mijasz zjazd
    i heja na Kołbaskowo :)

  • 40. Data: 2011-12-12 09:37:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> writes:

    > Może jest, może nie ma.

    Uważasz, że zmyślam?

    > Nawet jeśli to trudno. Jesteś zwolennikiem zjeżdżania na siłę z
    > zajeżdżaniem drogi, jazdy na wstecznym pasem awaryjnym (o ile jest)
    > czy jazdy pod prąd?

    Czy ja coś takiego napisałem?

    Plonk.

    MJ