eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 41

  • 1. Data: 2011-12-09 08:39:35
    Temat: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    ... tylko sobie rączki nie popsuła, bo barierki mamy widać lepsze niż u
    mokrego włocha:
    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,zdm-barierki-sa
    -bezpieczne-dla-kierowcow,340063.html

    BTW Pisałem do ZDMu w lutym br. aby przebudowali ten element za mostem
    Siekierkowskim, ponieważ tworzyły się tam zatory dla osób chcących zjechać
    z mostu na Wał w stronę Łazienkowskiej i na osiedle Bora-Komorowskiego --
    to ze względu na korek tworzący się do zjazdu na Wał w stronę Otwocka.
    Sugerowałem przesunięcie tej "wysepki" z rzeczoną barierą o 5-10 metrów, co
    usprawniłoby zjazd i w związku z tym uczyniło ruch w tym miejscu bardziej
    bezpiecznym. Oto odpowiedź na moją propozycję:

    http://xcarlink.pl/ZDM_ZTOR_IO_MST_5512_795_2_10.JPG

    Oczywiście, są oznaczenia, ale ludzie, co zrozumiałe, nie chcieli stać w
    korku do zjazdu na Wał w stronę Otwocka kiedy chcieli jechać w drugą
    stronę, albo na Bora, toteż omijali stojący prawy pas i próbowali wjechać
    pod sam koniec. Niektórzy frustraci robili to nawet ze skrajnego lewego
    pasa, blokując go i generując korek aż przed most, albo wręcz na pełnej
    prędkości próbowali się ładować prawie po krawężniku i barierze, często
    kończąc na rzeczonej barierce. Działy się tam sceny dantejskie.

    Ja się pytam, gdzie tutaj fakty na które w piśmie powołał się ZDM? Otóż
    odpowiedzią jest teoria. W teorii wszystko wygląda pięknie, w praktyce
    zazwyczaj na odwrót. Teraz jest tam lepiej (bo jakoś korki na Otwock
    zniknęły), ale IMHO ta wysepka i barierka są bezsensownie zrobione, są zbyt
    "wystające". Powinny być przesunięte trochę dalej.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*
    http://put-and-go.pl - pasy śniegowe


  • 2. Data: 2011-12-09 08:46:32
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Dec 2011 08:39:35 +0100, Myjk

    > ... tylko sobie rączki nie popsuła

    Zły link zapodałem w tym miejscu, miał być ten,
    tu "ładniejsze" foty są:
    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,barierka-przebi
    la-toyote-na-wylot,339940.html

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*
    http://put-and-go.pl - pasy śniegowe


  • 3. Data: 2011-12-09 12:00:09
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-12-2011 08:39, Myjk pisze:
    > pod sam koniec. Niektórzy frustraci robili to nawet ze skrajnego lewego
    > pasa, blokując go i generując korek aż przed most, albo wręcz na pełnej
    > prędkości próbowali się ładować prawie po krawężniku i barierze, często
    > kończąc na rzeczonej barierce. Działy się tam sceny dantejskie.

    Zakładam że omawiana sytuacja dotyczy tej ostatniej opcji, pani się
    śpieszyło, chciała być cwana ale się przeliczyła. Jak się ma mózg z
    kalafiora to nawet gumowe barierki nie pomogą.

    >> Ja się pytam, gdzie tutaj fakty na które w piśmie powołał się ZDM? Otóż
    > odpowiedzią jest teoria. W teorii wszystko wygląda pięknie, w praktyce
    > zazwyczaj na odwrót. Teraz jest tam lepiej (bo jakoś korki na Otwock
    > zniknęły), ale IMHO ta wysepka i barierka są bezsensownie zrobione, są zbyt
    > "wystające". Powinny być przesunięte trochę dalej.

    Wtedy też przywali, tylko trochę dalej.


    --
    Paweł


  • 4. Data: 2011-12-09 12:07:32
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: Greg <g...@g...com>

    On 9 Gru, 12:00, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > Wtedy też przywali, tylko trochę dalej.

    Otóż właśnie nie. Bo przywalanie bierze się z korka skręcających
    na Wał, który jak podejrzewam z łatwością robi się dwupasmowy na
    jednym pasie w swoim szczytowym punkcie przegięcia.

    Zgadzam się z komentarzem na TVN, że ten kto zaprojektował
    rozjazd 3 strumieni (w tym jednego gigantycznego) w jednopasmowy
    przesmyk oraz jego kolega który to klepnął, powinni iść siedzieć.

    Pozdrawiam
    Greg
    --
    834rd Bomb Wing Strategic Air Command
    PEACE IS OUR PROFESSION


  • 5. Data: 2011-12-09 12:33:07
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-09, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > W dniu 09-12-2011 08:39, Myjk pisze:
    >> pod sam koniec. Niektórzy frustraci robili to nawet ze skrajnego lewego
    >> pasa, blokując go i generując korek aż przed most, albo wręcz na pełnej
    >> prędkości próbowali się ładować prawie po krawężniku i barierze, często
    >> kończąc na rzeczonej barierce. Działy się tam sceny dantejskie.
    >
    > Zakładam że omawiana sytuacja dotyczy tej ostatniej opcji, pani się
    > śpieszyło, chciała być cwana ale się przeliczyła. Jak się ma mózg z
    > kalafiora to nawet gumowe barierki nie pomogą.
    >
    Pewno udaloby sie gdyby nie rozmawiala komorke jak gro panius jezdzacych
    po Wawie i nie wiedzacych co sie dzieje wokol nich.

    Ostatnio jedna madra stojac do skretu z Solidarnosci w Zelazna (stalem
    po jej lewej) stwierdzila ze sobie zawroci, wiec skrecila kierownice i
    zahaczajac o mnie ruszyla, zero reakcji na klakson bo oczywiscie rozmawiala
    przez komorke. Wiec niechcacy urwalem jej butem zderzak i pojechalem a w
    domu mala obcierke spolerowalem. Nie mozna chamow nauczyc mowieniem to
    trzeba czynami.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 6. Data: 2011-12-09 12:49:23
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-12-2011 12:07, Greg pisze:
    > Otóż właśnie nie. Bo przywalanie bierze się z korka skręcających
    > na Wał, który jak podejrzewam z łatwością robi się dwupasmowy na

    OIDW wczoraj nie było mgły, więc trudno żeby jej nie widziała.
    Dlatego nie rozumiem, jak można przywalić w ten sposób w barierkę żeby
    aż tak ją odwinąć.
    --
    Paweł


  • 7. Data: 2011-12-09 12:51:55
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-12-2011 12:33, AZ pisze:
    > Ostatnio jedna madra stojac do skretu z Solidarnosci w Zelazna (stalem
    > po jej lewej) stwierdzila ze sobie zawroci, wiec skrecila kierownice i
    > zahaczajac o mnie ruszyla, zero reakcji na klakson bo oczywiscie rozmawiala
    > przez komorke. Wiec niechcacy urwalem jej butem zderzak i pojechalem a w
    > domu mala obcierke spolerowalem. Nie mozna chamow nauczyc mowieniem to
    > trzeba czynami.

    Ta z Siekierkowskiej też wyniesie lekcję na przyszłość. Swoją drogą,
    Polacy narzekają że władza jest nadgorliwa i ogranicza swobody
    obywatelskie, a jak dojdzie co do czego to chcieliby żeby przewidywała
    każde, nawet najbardziej durne zachowanie...


    --
    Paweł


  • 8. Data: 2011-12-09 18:51:31
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl>

    > Swoją drogą, Polacy narzekają że władza jest nadgorliwa i ogranicza
    > swobody obywatelskie, a jak dojdzie co do czego to chcieliby żeby
    > przewidywała każde, nawet najbardziej durne zachowanie...

    Dokladnie tak powinno byc :)

    cw



  • 9. Data: 2011-12-09 22:35:52
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-09 12:49, DoQ pisze:
    > W dniu 09-12-2011 12:07, Greg pisze:
    >> Otóż właśnie nie. Bo przywalanie bierze się z korka skręcających
    >> na Wał, który jak podejrzewam z łatwością robi się dwupasmowy na
    >
    > OIDW wczoraj nie było mgły, więc trudno żeby jej nie widziała.
    > Dlatego nie rozumiem, jak można przywalić w ten sposób w barierkę żeby
    > aż tak ją odwinąć.

    Abstrahując od "przywalenia", "mgły", "strzałów" itd. to wypowiedzi
    rzecznika są delikatnie powiedziawszy absurdalne, a oznakowanie
    wcale nie jest dobre - pisałem o tym już dawno, tak o stronie
    prawobrzeżnej, jak i o lewobrzeżnej. Nie jeżdżę specjalnie szybko
    (opowieści o zapier* Siekierkowskim 150km/h to można zdaje się
    w buty włożyć), ale chciałbym tam pojechać bezpiecznie i czytelnie
    zgodnie z ograniczeniami (obecnie 80km/h). Parę lat temu niby
    coś tam zmieniano, ale tak szczerze to ja jakoś nie odczułem
    poprawy - zjazd na Wał, czy ten koło ZUS jest nadal zwyczajnie
    niebezpieczny. Mało tego - ja jestem tutejszy, ale nie jeżdżę
    mostem codziennie. Pojeździłem trochę listopadową porą do Ząbek,
    do CZD i nadal jest nieczytelnie i w sumie niebezpiecznie.


  • 10. Data: 2011-12-10 02:39:11
    Temat: Re: Prawie jak Kubica [DC] Siekierkowski
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Nie jeżdżę specjalnie szybko (opowieści o zapier*
    > Siekierkowskim 150km/h to można zdaje się w buty włożyć)

    No nie, znowu się zaczyna...

    > ale chciałbym
    > tam pojechać bezpiecznie i czytelnie zgodnie z ograniczeniami (obecnie
    > 80km/h).

    IMHO jest to jedna z lepiej wykonanych i oznakowanych warszawskich ulic
    (właściwie ulica to zbyt małe słowo). Nie bardzo rozumiem na czym
    polegają Twoje problemy z Trasą Siekierkowską przy 80 km/h. Jeździłem tam
    kiedyś regularnie -- za każdym razem z przyjemnością.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

strony : [ 1 ] . 2 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: