  • 1. Data: 2011-12-08 19:06:24
    Temat: Jest ktoś z okolic Ząbkowic Śląskich?
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    Witam,
    przed laty naprawiałem samochód w Tarnowie koło Ząbkowic Śląskich. Był to
    mały warsztat prowadzony przez inżyniera - specjalistę od budowy silników.
    Padło mi łożysko w pompie wodnej. I ten zamiast tą pompę wymienić, dotoczył
    odpowiednią tuleję, wstawił ją w obudowę pompy, przetoczył ośkę, wymienił
    lożysko, dotoczył inne koło pasowe. I za wszystko wziął mniej niż za wymianę
    pompy. Gwarancję dostałem na 10 tysięcy - przejechałem 60 tysięcy i auto
    sprzedałem. A za cholere nie mogę sobie przypomnieć jego nazwiska. Warsztat
    stal po prawej stronie drogi, którą wjeżdża się do Tarnowa, jak sie jedzie
    od 8-ki.

    Jest tu na grupie ktoś z okolicy? I zna namiary na niego? Bo w C-Maxie 2.0
    TDCi mam potrzebę związaną z głowicą, chętnie bym go spytał o koszty.

    Andy