  • 1. Data: 2011-12-08 20:19:52
    Temat: Zmiana taryfikatora. Po co?
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    http://moto.onet.pl/1653898,1,latwiej-o-punkty-za-ko
    lkiem,artykul.html?node=2

  • 2. Data: 2011-12-08 20:25:20
    Temat: Re: Zmiana taryfikatora. Po co?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-08 20:19, m...@i...pl pisze:
    > http://moto.onet.pl/1653898,1,latwiej-o-punkty-za-ko
    lkiem,artykul.html?node=2

    Akurat punkty za jazdę z komórką przy uchu mnie cieszą. Nic mnie tak nie
    wkurza, jak paniusie w SUVach, tracące kontakt z rzeczywistością przez
    durny telefon.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-12-08 20:28:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-12-2011 20:19, m...@i...pl pisze:
    > http://moto.onet.pl/1653898,1,latwiej-o-punkty-za-ko
    lkiem,artykul.html?node=2

    Powinni w końcu liczyć wg. rocznych zarobków, żeby i ciebie mandaty
    zaszczypały ;-)

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2011-12-08 20:47:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Powinni w końcu liczyć wg. rocznych zarobków, żeby i ciebie mandaty
    > zaszczypały ;-)

    Powinni mu zlicytować jego AMG!!!1 Piratowi jednemu!!!!1jeden

  • 5. Data: 2011-12-08 21:00:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-12-2011 20:47, to pisze:
    > Powinni mu zlicytować jego AMG!!!1 Piratowi jednemu!!!!1jeden

    Po co, wystarczy mandat :)
    Jak nawywijam to 1kPLN mnie jednak zaboli, ten sam tysiak za to samo
    wywijanie megrimsowi wyleci nogawką przez dziurę w kieszeni, nawet go
    nie zauważy :P

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2011-12-08 21:05:24
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Po co, wystarczy mandat :)
    > Jak nawywijam to 1kPLN mnie jednak zaboli, ten sam tysiak za to samo
    > wywijanie megrimsowi wyleci nogawką przez dziurę w kieszeni, nawet go
    > nie zauważy :P

    To prawda, megrimsowi powinni do każdego mandatu dopisywać trzy zera!

  • 7. Data: 2011-12-08 21:16:35
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/08/2011 08:28 PM, DoQ wrote:
    lkiem,artykul.html?node=2

    > Powinni w końcu liczyć wg. rocznych zarobków, żeby i ciebie mandaty
    > zaszczypały ;-)

    same straty panie.... same straty... bieda...

  • 8. Data: 2011-12-08 21:17:19
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/08/2011 09:05 PM, to wrote:
    > begin DoQ

    > To prawda, megrimsowi powinni do każdego mandatu dopisywać trzy zera!

    Udowodnij ;)

    ROTFL

  • 9. Data: 2011-12-08 21:19:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-12-2011 21:05, to pisze:
    > To prawda, megrimsowi powinni do każdego mandatu dopisywać trzy zera!

    Wystarczy jedno, w niektórych krajach stosują kary stopniowane wg.
    zarobków ale raczej nikt z nich nie emigruje z tego powodu.

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2011-12-08 21:20:59

    On 12/08/2011 08:47 PM, to wrote:
    > begin DoQ

    > Powinni mu zlicytować jego AMG!!!1 Piratowi jednemu!!!!1jeden

    Przecież czas głupkowania w c63 się zakończył 29 września.
    I AMG zlicytowane dawno temu. Więc o co chodzi.