  • Data: 2019-06-17 18:44:04
    Temat: Re: Pradu zabraklo
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2019 o 14:02, Dominik Ałaszewski pisze:

    > O matko, przecież to żadna wiedza tajemna:
    >
    > https://www.pse.pl/home
    >
    > i przewinąć ciut w dół, do pozycji MAPA KSE.

    A kto mówi, że tajemna? Ale z tego nijak nie wynika jak działa system
    ukraiński i dlaczego mimo że nie jest zsynchronizowany z naszym
    europejskim to importujemy od nich energię.

    Zresztą to, że nie jest tajemna nie powoduje, że wszyscy ją znają. Ja na
    ten przykład wiedziałem, że Ukraina nie jest zsynchronizowana z naszym
    systemem, a nie wiedziałem dokładnie na jakiej zasadzie to 150MW
    importujemy. Mapka na to pytanie nie odpowiada. A nawet sugeruje błędną
    odpowiedź (linia 750kV).

    Shrek