    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Prąd na USB
    Date: Tue, 2 Nov 2010 17:08:17 +0100

    "Saiko Kila" 1d1gn1ygocv7x$....@s...pl

    > Sorry za offtop, ale w tym ZENie jeszcze Ci nie padł ekranik?

    [wy]Padł [komuś z kieszeni] cały ZEN -- znalazłem go na ulicy.
    Gdybym go nie zabrał, prawdopodobnie w ciągu kwadransa zostałby
    rozjechany kołami jakiegoś samochodu. Był zamoczony, więc wysuszyłem
    go i naładowałem. Później dałem ogłoszenie, które wiele razy powtarzałem,
    aż w końcu kupiłem za 8 złotych (z groszami -- po odliczeniu podatków to
    mniej niż 6 złotych) świetne słuchawki na sznurkowych przewodach.

    Teraz ZEN ma się dobrze. Wewnątrz jest **lekko** poturbowany, ale cały i sprawny.

    http://emmerson.com.pl/sluchawki.htm HE28
    złocone styki wtyczki, solidne sznurki zakładane na szyję, wieszak do ZENa
    z solidnym zapięciem/zatrzaskiem, otwarte słuchawki (bardzo dobrej jakości)

    takie kupiłem 3 pary; i jedną HE18; podobne, ale przewody są bardzo długie,
    i nie są sznurkowate

    Cały ZENik trzyma się dobrze. Chińska, niechlujna robota, ale pracuje poprawnie. :)
    Jest mocno (bardzo mocno) podrapany -- ktoś słabo o niego dbał. :) (albo nie miał
    nigdy do czynienia z okularami -- ja mam okulary od ponad 43 lat, więc wiem, jak
    dbać o takie drobiazgi -- ekranik, czy ZEN w ogóle, to nie kobieta, jest delikatny)

    Najpierw wrzuciłem na kartę piosenki Anny Jantar.
    Ładnie śpiewała. Brak potwierdzenia wypuszczenia podwozia, tryb startowy sypiących
    się
    silników, brak sterowania w ogonie samolotu, brak 3 silników na 4... A jednak pilot
    starał się lecieć do końca, nie krzyczał ,,drzewo na horyzoncie''... 14 marca 1980
    roku...
    Fosa i mur obronny fortu Okęcie... Kopernik...

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 .r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    428
    | 730 16 18 . . . 31 729 E|i 420 13 .1617 19
    . 24 . 416
    P|l 720 1314 ęł VVDD24 . 27 719 V|t 410 1415 rł 18
    22 .27 . 30 .01 413
    E|/ 710 15gu VVVV . . 709 |r 400 ęu 20
    . .26 29 31 406
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 690 1|y 390 gp
    *23 25 *28 393