  • Data: 2012-10-16 19:58:50
    Temat: Re: Praca dla elektronika w Polsce?
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 18:51, Robbo pisze:
    > Z mojego rozeznania wynika, że możesz stanąć na rzęsach, a i tak w
    > Polsce nie zarobisz tyle, ile przysłowiowa sprzątaczka w Norwegii.

    Akurat w Norwegii są wysokie koszty utrzymania więc ta wysoka pensja
    sprzątaczki nie przekłada się na poziom życia.
    Tak się składa, że przed laty jeździłem parę razy do Norwegii na 2-3
    miesiące. Przyjrzałem się jak się żyje "naszym", którzy tam zostali.
    Ludzie często po studiach. Zazwyczaj mieszkali w blokowiskach miedzy
    Pakistańczykami czy Hindusami. W każdym razie wszechobecny zapach kuchni
    orientalnej :) Do tego kupowanie mebli na szkolnych wyprzedażach, części
    samochodowych do leciwych autek - na szrotach.
    To ja już wolałem życie w tej naszej nędzy i te poniżające dorabianie do
    pensji asystenta przy dłubaniu w komunijnych komputerkach, niż życie w
    kraju dobrobytu i pozycję społeczną gorszą niż kolorowy imigrant.

    --
    pozdrawiam
    MD