  • Data: 2012-10-16 22:37:43
    Temat: Re: Praca dla elektronika w Polsce?
    Od: Marek Dzwonnik <m...@W...message.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 21:47, Irek N. pisze:

    > Co do zleceń dla domorosłych/hobbystów - nie mają żadnej, ale to żadnej
    > szansy zaistnieć np. w branży automotive. Myślę, że w dowolnej innej
    > też, pod warunkiem odpowiedniej wielkości klienta.
    > (...)
    > o tyle zrobienie jakiegoś
    > międzymordzia pomiędzy przykładowo testerem skarpetek a kompem szefa ze
    > szczególnym uwzględnieniem wymagań gościa z śliczną tabliczką IT na
    > klapie garnituru - jak najbardziej.

    Witojcie grupowice :-)

    Irku, nie zapominaj, że patrzysz rynek z własnego, specyficznego punktu
    widzenia. Czyli perspektywy człowieka, który operując swobodnie
    elektronami ma jednocześnie w ręku solidny fach ślusarza.

    Ale takiego "ślusarza" w szerokim sensie, czyli kogoś kto potrafi z
    kawałka żelastwa surowego wyczarować kawałek żelastwa _wysoko_
    przetworzonego. Kawałek unikalny, niepowtarzalny, dedykowany dla
    konkretnego klienta i budzący jego pożądanie. Nawet takiego całkiem
    dużego klienta.

    Dopiero takie wyspecjalizowane żelastwo uzupełnione elektroniką w
    kontakcie z klientem nabiera wymiernej wartości. Goła elektronika od
    dawna leży na półce w postaci gotowych klocków z napisem "Made in China".

    --
    Pzdr
    MDz