eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPraca alternatora (ładowanie) raz jeszczeRe: Praca alternatora (ładowanie) raz jeszcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Praca alternatora (ładowanie) raz jeszcze
    Date: Sun, 17 Jan 2010 21:12:09 +0100
    Organization: -
    Lines: 45
    Message-ID: <9...@4...com>
    References: <7...@h...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1263759120 31345 82.143.187.50 (17 Jan 2010 20:12:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jan 2010 20:12:00 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247904
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 17 Jan 2010 11:57:35 -0800 (PST), KA-RAM-BA wrote:
    >1. Czy podczas grzania sie świec napięcie ładowania nie powinno być w
    >granicach 14 V?

    Wydajnosc alternatora na wolnych obrotach moze byc za mala.

    >2. Czy na ciepłym a wręcz gorącym silniku świece nie powinny się
    >wyłączyć zaraz po uruchomieniu silnika?

    Sam pisales ze ekologicznie nie.
    Moje bydle obecna zima jakos slabo pracuje jeszcze pare sekund po
    odpaleniu.

    >3. Od czego jest ten cienki przewód idący do alternatora? (myślałem,
    >że od wzbudzania ale mimo jego wypięcia kontrolka ładowania reaguje
    >poprawnie)

    Byc moze od obrotomierza - starsze diesle z alternatora braly.
    Obrotomierz masz ?

    >Denerwuje mnie ten problem bo zamiast wsiąść i poprosu jechać to muszę
    >najpierw poczekać parę minut aż przestaną grzać świece by było
    >ładowanie.

    A moze jednak pojedz ? na wyszych obrotach powinien lepiej ladowac.

    Ewentualnie .. gdzie mierzysz napiecie ?
    Alternator moze stabilizowac swoje napiecie, a duze prady powoduja
    spadki na przewodach.

    >P.S. Nie wiem czy ma to związek ale na postoju przy pracującym silniku
    >jak naciskam pedał hamulca to zwiekszają mi się obroty silnika (z 600
    >na 900).

    Tak od razu i na ucho tez ?

    Bo tu teraz mozliwosci multum - od takiej ze wlacza sie pompa ABS a
    komputer podnosi obroty, do takiej ze wlaczenie swiatel stop powoduje
    spadek napiecia zasilajacego obrotomierz ..

    Czy nie powienies miec 850 obr/min ?

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: