-
Data: 2010-01-17 21:12:09
Temat: Re: Praca alternatora (ładowanie) raz jeszcze
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Sun, 17 Jan 2010 11:57:35 -0800 (PST), KA-RAM-BA wrote:
>1. Czy podczas grzania sie świec napięcie ładowania nie powinno być w
>granicach 14 V?
Wydajnosc alternatora na wolnych obrotach moze byc za mala.
>2. Czy na ciepłym a wręcz gorącym silniku świece nie powinny się
>wyłączyć zaraz po uruchomieniu silnika?
Sam pisales ze ekologicznie nie.
Moje bydle obecna zima jakos slabo pracuje jeszcze pare sekund po
odpaleniu.
>3. Od czego jest ten cienki przewód idący do alternatora? (myślałem,
>że od wzbudzania ale mimo jego wypięcia kontrolka ładowania reaguje
>poprawnie)
Byc moze od obrotomierza - starsze diesle z alternatora braly.
Obrotomierz masz ?
>Denerwuje mnie ten problem bo zamiast wsiąść i poprosu jechać to muszę
>najpierw poczekać parę minut aż przestaną grzać świece by było
>ładowanie.
A moze jednak pojedz ? na wyszych obrotach powinien lepiej ladowac.
Ewentualnie .. gdzie mierzysz napiecie ?
Alternator moze stabilizowac swoje napiecie, a duze prady powoduja
spadki na przewodach.
>P.S. Nie wiem czy ma to związek ale na postoju przy pracującym silniku
>jak naciskam pedał hamulca to zwiekszają mi się obroty silnika (z 600
>na 900).
Tak od razu i na ucho tez ?
Bo tu teraz mozliwosci multum - od takiej ze wlacza sie pompa ABS a
komputer podnosi obroty, do takiej ze wlaczenie swiatel stop powoduje
spadek napiecia zasilajacego obrotomierz ..
Czy nie powienies miec 850 obr/min ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.10 22:19 Karolek
- 18.01.10 10:10 Jakub Witkowski
- 18.01.10 10:12 Jakub Witkowski
- 18.01.10 11:36 J.F.
- 18.01.10 12:33 Jakub Witkowski
- 18.01.10 14:12 J.F.
- 18.01.10 14:28 Jakub Witkowski
- 18.01.10 14:32 Jakub Witkowski
- 18.01.10 15:02 KA-RAM-BA
- 18.01.10 15:03 KA-RAM-BA
- 18.01.10 15:06 KA-RAM-BA
- 18.01.10 15:09 KA-RAM-BA
- 18.01.10 15:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie