eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Date: Sat, 23 Oct 2010 17:37:15 +0200
    <q...@4...com>
    <4cc17450$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
    <1a4vee9cmkz9g$.1eq1cuy609rnt.dlg@40tude.net>
    <4cc17713$0$22814$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9s11g$eo9$1@node1.news.atman.pl> <i9sei5$pel$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <i9sjkh$7p0$1@news.onet.pl>
    <4cc219de$1@news.home.net.pl> <i9ucpl$3ch$1@news.onet.pl>
    <4cc2ce89$1@news.home.net.pl>

    "quent" <x...@x...com> napisał:

    > To taki skrot tylko. Czerwony bo lewicowy. Zieloni tez lewicują... zreszta
    > zielony to niedojrzaly czerwony ;-)

    I nie tylko zieloni. U nas mamy piękny przykład lewicujących w ekonomii
    polityków uważajacych się za prawicę. Jakim kolorem by ich określić?
    Czarnych?

    > Zgadzam sie - on nie umie robic polityki wiec szans nie ma.

    Zgadza się. Polityka to sztuka kompromisu - a to JKM zdecydowanie nie
    wychodzi.

    > Mowi jednak prawde zawsze a prawda kiedys zwyciezy ;-)

    Tego niestety nie byłbym taki pewien. Życie to nie bajka ani film
    holywoodzki z happy endem.

    > Generalnie chodzi o to aby odwrocic proporcje o ktorych pisalem (Ty takze)
    > wczesniej.

    Zgadza się. Mamy w naszym kraju (i nie tylko - w większosci krajów Europy
    jest podobnie) nadmiernie rozdmuchaną rolę państwa (i biurokracji) w
    gospodarce. Trzeba starać się to zmienić. Trzeba to robić tak, aby
    społeczeńswo przyzwyczajone do rozdmuchanych funkcji socjalnych państwa się
    nie zbuntowało. Czy zdążymy zanim gospodarka się załamie - nie wiem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)