eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
  • Data: 2010-10-23 18:28:22
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Oct 2010 23:55:54 +0200, nb <n...@n...net> wrote:

    >Norwegia?
    >Hamsun - "Głód"?
    2 x tak.

    Mój szefo sam mi opowiadał, jak to za pracą musiał do sąsiadów
    jeździć, bo w tym lesie co się urodził to się nie przelewało, a
    rodzeństwa miał coś koło piątki. Norweska prawica podnosi, co pewien
    czas, kwestię innego podziału zaskórniaka (czyli może by tak więcej na
    bieżące potrzeby), ale, jak na razie, wolą zabezpieczyć się na
    przyszłość. Co kraj, to obyczaj, jak powiadają.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish