eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
  • Data: 2010-10-23 15:37:15
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> napisał:

    > To taki skrot tylko. Czerwony bo lewicowy. Zieloni tez lewicują... zreszta
    > zielony to niedojrzaly czerwony ;-)

    I nie tylko zieloni. U nas mamy piękny przykład lewicujących w ekonomii
    polityków uważajacych się za prawicę. Jakim kolorem by ich określić?
    Czarnych?

    > Zgadzam sie - on nie umie robic polityki wiec szans nie ma.

    Zgadza się. Polityka to sztuka kompromisu - a to JKM zdecydowanie nie
    wychodzi.

    > Mowi jednak prawde zawsze a prawda kiedys zwyciezy ;-)

    Tego niestety nie byłbym taki pewien. Życie to nie bajka ani film
    holywoodzki z happy endem.

    > Generalnie chodzi o to aby odwrocic proporcje o ktorych pisalem (Ty takze)
    > wczesniej.

    Zgadza się. Mamy w naszym kraju (i nie tylko - w większosci krajów Europy
    jest podobnie) nadmiernie rozdmuchaną rolę państwa (i biurokracji) w
    gospodarce. Trzeba starać się to zmienić. Trzeba to robić tak, aby
    społeczeńswo przyzwyczajone do rozdmuchanych funkcji socjalnych państwa się
    nie zbuntowało. Czy zdążymy zanim gospodarka się załamie - nie wiem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)