eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
  • Data: 2010-10-25 09:53:04
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ia34lm$4qv$1@news.onet.pl...

    > Z mojej strony koniec dyskusji - z osobami posługujacymi się taką logiką
    > nie
    > ma ona sensu.

    zastosowanie prostego wynikania, że z właściwych wyborów wynika właściwy
    prezydent nie ma sensu, gdyż wybory to nie zwykła logiczne wynikanie.

    I zadaj sobie pytanie - nieco odrywając się od naszej dyskusji - czy zawsze
    demokratyczne wybory prowadzą do wybrania właściwego prezydenta? I co na to
    autorytety.

    Masz rację, dalsza dyskusja nie ma sensu. A dla mnie logika jest jedna, więc
    mówienie "o takiej logice" jest prostym dowodem na brak logiki osoby
    dopuszczającej istnienie "innych logik".
    Chcesz logiki? Proszę bardzo, zbuduj tezę, wykaż jej poprawność.
    Podyskutujemy o modelu, który przyjęliśmy do opisu rzeczywistości. Poszukamy
    analogii.

    A takie metody z "opiniotwórczych źródeł" to sobie daruj.