eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
  • Data: 2010-10-21 17:22:28
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent pisze:

    > Jak to pychą? Może źle się zrozumieliśmy...
    > Sprawa jest dosyć prozaiczna. Dotyczy głównie kasy. Dziś żyjemy na koszt
    > przyszłych pokoleń. Spirala długu nakręca się coraz mocniej.
    > Cała polityka monetarna zmierza ku globalnemu kryzysowi bo pieniądz (ten
    > papierowy) dziś nie oznacza "wartości" a "wielkość długu".
    > Za wszystkie te grzechy będą płacić następne pokolenia.

    Ale nie ma takiej siły, żeby to zmienić. To wynika z prostego rozkładu
    statystycznego intelektu - jest go zbyt mało, żeby dało się dziś
    przeprowadzić takie reformy.

    Trzeba sobie wypracować plan B, C i D. Kilka niezwiązanych ze sobą
    umiejętności pozwalających przetrwać prognozowany rozwój wypadków... nic
    ponadto. Może jak przed wojną, kto miał w głowie pragnienie przetrwania,
    emigrował na daleki zachód, tak dziś trzeba wziąć pod uwagę emigrację na
    daleką prowincję jakiegoś spokojnego kraju, o niskiej gęstości
    zaludnienia, a wysokiej kulturze i stopie gospodarczej.

    > No tak ale ja chciałbym aby te wypracowane wartości nie sublimowały się w
    > zderzeniu z murem soc-betonu.

    To nie soc-beton, to po prostu beton, banda zakompleksionych imbecyli,
    którzy nie widzą horyzontu dalej jak kadencja. Język szczery jak biel
    śniegu w marcu, a ambicje jak góry na Żuławach. Ale nie chodzi o tych
    kilkuset posłów czy ministrów, chodzi o tych co najmniej 10 milionów
    rodaków, którzy w odpowiednim miejscu i czasie robiliby to samo.

    > Mam wrażenie, że coś więcej jednak trzeba robić bo jak to ktoś kiedyś
    > powiedział - dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie
    > robili.

    Jak masz pomysł, rób. Ja pomysłu nie mam.

    > Ale też bez przesady, nie każdy ma siłę i czas. Z drugiej strony sama taka
    > dyskusja tu, choć oftopowa, to jednak jakiś ślad zostawia.

    To jest właśnie praca u podstaw :)
    I serce się cieszy jak człowiek widzi, że w tej sieci trochę więcej
    sensownych ludzi niż w życiu w sąsiedztwie...

    > Jak ja mam daleko do gór :-/

    Doły też ładne...

    --
    pozdrawia Adam
    /człowiek na zdjęciu powinien być uśmiechnięty/