  • Data: 2013-05-30 13:20:37
    Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
    Od: "uPemek" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

    ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> naskrobał(a):
    > po kilku godzinach? niestety, benzyniak o mocy ok. 200KM na autostradzie
    > spali kilkanaście litrów na 100, więc przy 200 kilometrach trzeba się
    > rozglądać za stacją benzynową (chyba że możesz sobie pozwolić na zamianę
    > bagażnika na zbiornik).Tankować więcej niż raz dziennie to dla mnie
    > przesada

    Zależy od auta, mój były 200KM benzyniak miał zasięg 500-600km w trasie,
    400km w mieście, a zbiornik zajmował tylko miejsce koła zapasowego.
    Powyższe to ogólniki jak u Ciebie, ale pokazują że nie masz racji.

    > nowy to on nie jest, ale skoro common rail to chyba nowoczesny?

    Tak patrząc na kwestie nowoczesności to benzyniaki z lat osiemdziesiątych
    mogą być na dzisiejsze standardy nowoczesne, tak samo jak turbodiesle z
    drugiej połowy lat 90-tych...

    Pozdr