  • Data: 2010-08-17 10:44:18
    Temat: Re: Pożegnanie.
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiedź z Plusa ... natychmiastowa. 1000 minut za wycofanie oferty. No
    > chyba podziękuję.
    >
    > W rozmowie z interfejsem białkowym (rozgarnięty, co nieczęsto się trafia w
    > Biurze Olewania Klienta) usłyszałem, że w sieci dzieje się źle. A pan sam
    > ma telefon w Play. ;-)

    2 lata i kawałek temu, też oczekiwałem jakiejś oferty w plusie, no i
    niestety
    podobnie jak ty się niedoczekałem.
    Przeszedłem do Play-a, przez 2 lata byłem zadowolniony bardzo, rachunki
    spadły mi
    ze 160 (Plus) do 75 (Play), po 19 miesiącach zadzwoniła Pani z Playa, że
    może by skrócić tamtą umowę
    i może bym chciał nową umowę na 12 m-cy bez telefonu, i za te same warunki
    płaciłbym 50%.
    No i teraz płacę 38,5.
    Wniosek w Plusie było 160 zł teraz mam więcej i lepiej i 38,5 za 1000
    kupiłem telefon.
    pozdr.
    gr