  • Data: 2010-08-17 13:30:02
    Temat: Re: Pożegnanie.
    Od: TGor <t...@o...pyl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-17 14:42, Waldek Godel wrote:

    > Ale tamta dyskusja była, że sprzedaż telefonów przez sieci zanika i teraz
    > się już sprzedaje "luzem" w marketach, salonach itp, co jest brednią,

    W sumie dokładnie to chciałem powiedzieć i o naszym rynku. Liczyłem,
    liczyłem i nijak mi się opłacało kupować w sklepie.

    Głupio tylko słuchać operatorów, jak się tłumaczą (m.in. przy okazji
    dochodzenia roszczeń natury gwarancyjno-niezgodnozumowościowych), że
    "oni tylko usługi sprzedają". Byzydura - wciskają telefony z premedytacją.

    Na plus (!) Playowi musze zaliczyć to, że HTC kupiłem bez s.p. lock. Ale
    może to już stadardzik się robi, choć żony E66 zablokowane a kupowane
    wiosną.

    TG