  • 1. Data: 2010-08-17 09:51:58
    Temat: Pożegnanie.
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    Nie z grupą, naturalnie. Z operatorem. Plus pomimo starań nie zszedł ani
    trochę z ceny telefonu (Omnia II) w większym niż do tej pory
    abonamencie. No nawet nie negocjowali...

    Wyprzedzająco rozejrzałem się po rynku: nie opłaca się zakup telefonu +
    obniżony abonament (Waldek Godel + paru jeszcze czekają chyba na taką
    ofertę jeszcze "od przedwojnia" wynika z tego). Oszczędzam jakąś stówę -
    dwie w zamian za mniejszą ilość minut.

    To ja się pytam co za interes jest?

    Więc w końcu Play dała mi -20% + -50% (13 miesięcy) + 2x więcej minut (a
    nawet pojedynczy pakiet w Play jest większy od Plusowego). Telefon sobie
    odpuściłem - wziąłem HTC na Androidzie* za zyla + VAT. Jak się znudzi
    poszukam innego. Na razie wrażenia dobre.

    Odpowiedź z Plusa ... natychmiastowa. 1000 minut za wycofanie oferty. No
    chyba podziękuję.

    W rozmowie z interfejsem białkowym (rozgarnięty, co nieczęsto się trafia
    w Biurze Olewania Klienta) usłyszałem, że w sieci dzieje się źle. A pan
    sam ma telefon w Play. ;-)

    No teraz wiem, dlaczego.

    TG

  • 2. Data: 2010-08-17 10:44:18
    Temat: Re: Pożegnanie.
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

> [...]
    > Biurze Olewania Klienta) usłyszałem, że w sieci dzieje się źle. A pan sam

    2 lata i kawałek temu, też oczekiwałem jakiejś oferty w plusie, no i
    niestety
    podobnie jak ty się niedoczekałem.
    Przeszedłem do Play-a, przez 2 lata byłem zadowolniony bardzo, rachunki
    spadły mi
    ze 160 (Plus) do 75 (Play), po 19 miesiącach zadzwoniła Pani z Playa, że
    może by skrócić tamtą umowę
    i może bym chciał nową umowę na 12 m-cy bez telefonu, i za te same warunki
    płaciłbym 50%.
    No i teraz płacę 38,5.
    Wniosek w Plusie było 160 zł teraz mam więcej i lepiej i 38,5 za 1000
    kupiłem telefon.
    pozdr.
    gr

  • 3. Data: 2010-08-17 11:11:16
    Temat: Re: Po?egnanie.
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-08-17 12:44, gr wrote:

    > Wniosek w Plusie by?o 160 z? teraz mam wiecej i lepiej i 38,5 za 1000
    > kupi?em telefon.
    > pozdr.
    > gr

    Kompletnie ich nie rozumiem. Choć dociera do mnie, że sieć nastawiona na
    obsługę urzędników i korporacji (zatrudnia przeróżne polityczne spady)
    olewa smolbiznesmenów.
    Smolbiznesmeni olewają Plusa. Ja w Plusie miewałem po 2 telefony i
    siedzę u nich od chyba 8 lat z kawałem.

    Jak na razie churn do Playa rośnie. Przyczyniłem się i ja do tego.

    TG

  • 4. Data: 2010-08-17 11:16:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 13:11:16 +0200, TGor napisał(a):

> [...]
    > siedzę u nich od chyba 8 lat z kawałem.
    >
    > Jak na razie churn do Playa rośnie. Przyczyniłem się i ja do tego.

    Za zaoszczędzone na Tobie i innych pieniądze mogą sobie coś kupić...
    Na przykład P4 - razem z Playem. I twoim abonamentem:
    http://telepolis.pl/news.php?id=19034

    ;-)

    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-
    Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-08-17 12:09:06
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości
    > Nie z grupą, naturalnie. Z operatorem. Plus pomimo starań nie zszedł ani
    > trochę z ceny telefonu (Omnia II) w większym niż do tej pory abonamencie.
    > No nawet nie negocjowali...

    Mam to samo
    Od 14 lat jestem u nich i nie ma mowy o jakichkolwiek
    negocjacjach cenowych.
    Planuje ostatni rok z Plusem, bo muszę:(
    Naprawdę dno.

    Artur(m)

  • 6. Data: 2010-08-17 12:12:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 11:51:58 +0200, TGor wrote:
> [...]
    >obniżony abonament (Waldek Godel + paru jeszcze czekają chyba na taką
    >ofertę jeszcze "od przedwojnia" wynika z tego). Oszczędzam jakąś stówę -

    Cos, czego Waldek nie chcial mi przyznac - skonczyly sie czasy
    dotowania aparatow, jak ktos gada malo, to i placilby malo, a z tego
    sie dobrego telefonu nie wykrzesa.
    Przyznaje i ja - przy wysokich abonamentach rachunek jest inny.

    >W rozmowie z interfejsem białkowym (rozgarnięty, co nieczęsto się trafia
    >w Biurze Olewania Klienta) usłyszałem, że w sieci dzieje się źle.

    Taki interfejs miewa bardzo ograniczone pole widzenia.

    >A pan sam ma telefon w Play. ;-)

    Coz chcesz - stanowisko pracy dla biedoty, kazda zlotowka sie liczy
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-08-17 12:21:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 14:12:15 +0200, J.F. napisał(a):

    > Cos, czego Waldek nie chcial mi przyznac - skonczyly sie czasy
    > dotowania aparatow, jak ktos gada malo, to i placilby malo, a z tego
    > sie dobrego telefonu nie wykrzesa.

    OIDP to rozmowa była o kanałach sprzedaży telefonów a nie dotowaniu, więc
    bądź łaskaw nie płaszczycować...

    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
    dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 8. Data: 2010-08-17 12:28:34
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    A ja pożegnałem się wczoraj z Erą na rzecz Play. Mam trochę obaw co do tego
    jak to będzie wyglądac ale zobaczymy.
    Wiem, że w BOI (każdej sieci) pracują ludzie, którzy odpowiadają zgodnie ze
    schematem. Jak zadasz pytanie poza schematem to plotą bez związku z
    pytaniem.
    Era zaproponowała na przedłużenie umowy tak śmieszne warunki, że
    podziękowałem. Oczywiście wszędzie w Erze straszono mnie jaki to ten Play
    straszny i niedługo zmieni mi warunki umowy. Ble ble ble. Jak zmieni na
    gorsze to je wypowiem.
    Pozdrawiam i witam w Play

  • 9. Data: 2010-08-17 12:28:51
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-08-17 13:16, Waldek Godel wrote:

    > Za zaoszczędzone na Tobie i innych pieniądze mogą sobie coś kupić...
    > Na przykład P4 - razem z Playem. I twoim abonamentem:
    > http://telepolis.pl/news.php?id=19034
    >
    > ;-)

    No ależ proszę. Czemu nie?! ;-)
    Ale na razie to ja oszczędzam na Plusie.

    TG

  • 10. Data: 2010-08-17 12:31:10
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-08-17 14:21, Waldek Godel wrote:

    > OIDP to rozmowa była o kanałach sprzedaży telefonów a nie dotowaniu, więc
    > bądź łaskaw nie płaszczycować...

    Co do kanałów sprzedaży, to chciałem zauważyć, że plotka jakoby sieci
    komórkowe "nie były zainteresowane" sprzedażą telefonów jest lekko
    mówiąc nietrafiona.

    Nie ma dobrej oferty dla kogoś, kto chce kupić sobie telefon i mieć
    tylko abonament. Jakbym nie liczył bardziej się opłaca kupić u operatora.

    TG