  • Data: 2010-08-17 12:42:24
    Temat: Re: Pożegnanie.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 14:31:10 +0200, TGor napisał(a):

    > Co do kanałów sprzedaży, to chciałem zauważyć, że plotka jakoby sieci
    > komórkowe "nie były zainteresowane" sprzedażą telefonów jest lekko
    > mówiąc nietrafiona.

    Ale tamta dyskusja była, że sprzedaż telefonów przez sieci zanika i teraz
    się już sprzedaje "luzem" w marketach, salonach itp, co jest brednią, bo w
    dalszym ciągu tylko maleńki ułamek sprzedaży telefonów tak się odbywa.
    I to nawet w rzekomej jaskini wolnego rynku, czyli Związku Socjalistycznych
    Republik Amerykańskich - kupując iPoo w Apple Store, czy Dell Streak ze
    sklepu online Della de facto kupuje się od AT&T - telefony są
    zasimlockowane i wymagają umowy. Dell Streak co prawda może być kupiony bez
    umowy, ale simlock AT&T wciąz będzie:
    http://www.engadget.com/2010/08/12/off-contract-dell
    -streak-is-still-sim-locked-to-atandt-wrongs-sti/

    A że operatorzy oferujący jedne z najdroższych w Europie telefony i jedne z
    najdroższych w Europie usługi jęczą jak to im jest strasznie źle i uważają
    to za pretekst do płacenia mniej za dwuletnią smycz (i pejcz) na abonenta
    (zwaną oględnie umową na czas okreslony) to już całkiem inna para kaloszy.
    Ani też specjalna nowość - telefony w sklepie dla idiotów czy innych
    sklepach internetowych (nie mylić z alledrogo) w cenie "luzem" poniżej ceny
    "promocyjnej" zaczęły się pojawiać już kilka lat temu.

    Jakiś niecały rok temu pokazywałem wyliczenia, że HTC Hero w Play jest
    jednym z najdroższych w Europie (przy okazji dostając najdłuższy cyrograf i
    najmniej minut w abo)

    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS
    i HD proste i logiczne"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski