  • Data: 2010-08-17 16:19:58
    Temat: Re: Po?egnanie.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    mz wrote:

    > A ja po?egna?em si? wczoraj z Er? na rzecz Play. Mam troch? obaw co do
    > tego jak to b?dzie wygl?dac ale zobaczymy.

    nie ma zadnych problemow, tez przenosilem numer do pleja z ery.

    > Era zaproponowa?a na przed?u?enie umowy tak ?mieszne warunki, ?e
    > podzi?kowa?em.

    chyba wiekszosc telekomow i bankow ma takie podejscie, np. upc tez nie
    oferuje nic specjalnego za to, ze z nimi zostajesz i kazdy rozsadny
    zmienia umowe promocyjna co rok na inna osobe w lokalu. widac tak im
    statystycznie wychodzi, ze odplyw klientow do pleja i przyplyw swiezych
    zlapanych na bilboardowe promocje dobrze sie bilansuje i proby zatrzymania
    klienta nie sa brane pod uwage.

    > Pozdrawiam i witam w Play

    witamy w plej, teraz juz mamy nieograniczone rozmowy wewnatrz sieci
    przez 30dni za 10pln :)