  • Data: 2013-11-03 21:31:12
    Temat: Re: Powroty z 1 listopada
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)

    > W sadzie generalnie jestes przegrany.
    > Sad oskarzonemu nie uwierzy, zonie nie uwierzy, bo zona,
    > funkcjonariuszowi uwierzy.
    ja miałem + 21km/h a błąd radaru to 3km/h więc zgodziłbym się na 19.
    druga sprawa... skomplikowana, ale ktoś w straży nie przeczytał
    oświadczenia następnie oskarżył mnie i żonę o "celowe wprowadzenie w
    błąd". Z ty już poszedłem zapytać o opinię i wszył na to że spoko można
    by się sądzić, ale pytanie czy warto. 500km w jedną stronę, a musiałbym
    jechać i ja i żona. Dałem sobie spokój i zapłaciłem za 100
    ToMasz
    Ps opiszę to kiedyś, dla przestrogi