  • 41. Data: 2009-04-13 21:54:11
    Temat: Re: Powrót - z lustra do kompaktu
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 14 Kwi, 00:40, j...@a...at wrote:

    > ja wole fakty i ostre zdejcia.

    Acha . No to jestem mutant , bo za jeden filtr robiący nieostre
    zdjęcia , daję średnio licząc 600 zł.
    PS nie jestem fanem zdjęć Janka , i nie mam Canona . Żadnego . A
    aparatów mam kilkanaście.
    Pozdro Marcin

  • 42. Data: 2009-04-13 22:03:24
    Od: j...@a...at

    On 13 Apr., 23:54, "d...@v...pl" <d...@v...pl> wrote:

> [...]
    > zdjęcia , daję średnio licząc 600 zł.
    > PS nie jestem fanem zdjęć Janka , i nie mam Canona . Żadnego . A

    aby ustosunkowac sie rzeczowo do Twych marzen ( 600 zl za nieostre
    zdjecie ) musialbym znac modele aparatow , ktorych uzywasz.

    XXX

    ps

    ja tam nawet zdjecia Janka lubie , tyle tylko, ze krzaki mnie nie
    kreca i nie sadze by kogokolwiek na tym swiecie , a innych nie
    widzialem poza wymienionymi antena i poaustriacka polruina .

  • 43. Data: 2009-04-13 22:04:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > Drogi Adasiu vulgo Janeczku , chyba nikt nie da sie zlapac na
    > damagogie , ktora chetnie glosisz .

    Te trolu, pokażesz w końcu te swoje gnioty, co to podobno mają zabić
    jakością to?
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/450d.jpg
    Obiecywałeś chyba z pięć razy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 44. Data: 2009-04-13 22:08:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > ja tam nawet zdjecia Janka lubie , tyle tylko, ze krzaki mnie nie
    > kreca i nie sadze by kogokolwiek na tym swiecie , a innych nie
    > widzialem poza wymienionymi antena i poaustriacka polruina .

    Tylko homo sovieticus, imbecyl z blokowiska o wrażliwości Dody może
    klasycystyczne kamienice nazwać poaustriacką polruiną. Dzięki takim
    zakutym łbom zniszczyliśmy setki centrów miasteczek w powojennej Polsce
    i robimy to nadal.
    Ale to tak na marginesie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /ile kremówek zjadł papież?/

  • 45. Data: 2009-04-13 22:34:14
    Od: j...@a...at

    On 14 Apr., 00:08, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > klasycystyczne kamienice nazwać poaustriacką polruiną. Dzięki takim
    > zakutym łbom zniszczyliśmy setki centrów miasteczek w powojennej Polsce

    w zyciu nie mieszkalem w bloku. od zawsze w domu zbudowanym albo
    przez dziadkow , rodzicow lub samodzielnie.

    doda ma pieknie sfotografowany biust ( oryginalu nie widzialem wiec
    sie nie wypowiadam ) , fatalnie falszuje wiec nie slucham , czyli nie
    moge sie wypowiedziec na temat jej dokonan artystycznych,
    Austriacy nie zainwestowaliby wowczas ani jednego szylinga ( wowczas
    korony ) w Polsce bez nadziei ze wyciagna kilkakrotnie wiecej od
    podleglego narodu. Wogole udzial Austrii w rozbiorach byl podyktowany
    tylko i wylacznie wzgledami pragmatycznymi. Cesarz obawial sie , iz
    jesli rozbioru POlski dokonaja tylko rosja i niemcy , w wyniku tego
    zbytnio sie wzbogaca , a on utarci rynki wplywu - wiec przylaczyl sie
    do rozbioru.
    Budowle z tego okresu to obraz nedzy i rozpaczy. Im wczesniej je
    zrownamy z ziemia tym lepiej .

    ach zaczynasz tracic nerwy i rzeczowe argumety, zaczansz
    obrazac,Jesli robisz to publicznie tzn., ze zalezy Ci na uznaniu
    srodowiska.
    Obawiam sie jednak , ze latwo go nie znajdziesz. Na tej grupie pisza
    ludzie na poziomie i nie latwo bedzie Ci ich przekonac do agresji. Byc
    moze paru kolegow z branzy - w ramach solidarnosci zawodowej. Napisz
    cos rzeczowego , proponowalem juz kiedys , cos o obrobce PS-
    zaskarbilbys sobie czytajacych.
    W riposcie wsponiales, ze bez zaplaty tego nie robisz - dziwi mnie
    wiec dlaczego i dla kogo wogole tutaj piszesz ?
    moze liczysz , ze znajdziesz kilku klijentow do swoich
    przedwsiewziec ?
    Zycze Ci tego.

    XXX

  • 46. Data: 2009-04-13 22:37:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Apr 2009, Anna Niedowiarek wrote:

    > a może taki FinePix S100fs ? Mały to on nie jest ale bardzo wypasiony ;-) No
    > i matryca Fujii.

    ...ale HR, nie SR.
    Od reszty abstrahuję - bo z 28 mm (eq) oraz 2/3" matrycy oczywiście
    dyskutować się nie da :) (w roli zalet).
    SR dawali chyba tylko do hybryd z "Pro" w nazwie.

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2009-04-13 22:40:49
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik <j...@a...at> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 13 Apr., 22:27, "d...@v...pl" <d...@v...pl> wrote:

    > Mnie dziś na sarnę wystarczyło 300 plus podparcie (szyba samochodu)
    > Plus manualne ostrzenie w celowniku , oczywiście (AF to se można nie
    > powiem co. Może pannę na ławce w parku a nie zwierzęta w plenerze)

    mozna gdzies to zdjecie zobaczyc ?

    Hmm, a można gdzieś zobaczyć Twoje zdjęcia? Chętnie popatrzę na mistrzowską
    robote :) Nie krępuj się ;)
    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2009-04-13 22:55:51
    Od: j...@a...at

    On 14 Apr., 00:40, "Santana" <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > mozna gdzies to zdjecie zobaczyc ?
    >
    > Hmm, a można gdzieś zobaczyć Twoje zdjęcia? Chętnie popatrzę na mistrzowską

    a gdzie ja pisze o mistrzowskiej robocie ?
    wrecz przciwnie - zawsze pisalem ze jestem prostym amatorem .
    co tydzin w ramach mozliwosci czasowych przyslyma jakies zdjeciatko
    na wystwke tygodnia - zobacz pod adresem zdjecia tygodnia nr 15.
    nie ma powodu zebym sie zgrywal dobrymiu zdjeciami. czyms innym jest
    dobre zdjecie , a czyms innym informacja n.t wlasnosci obiektywu n.p.

    przez uprzejmosc nie pytam gdzie sa Twoje zdjecia ? - szczerze mowiac
    nie interesuje mnie to.
    Pewnie sie obrazisz ,ale taka jest prawda- w fotografii amatorskiej
    prace interesuja tylko ich autora , w fotografii zawodowej tez tyle
    tylko, ze przychod finansowy za ich posrednictwem.
    Nie bac wiec zdziwiony jesli powiem, ze nie chce Twoich prac widziec,
    Nie interesuja ,mnie one , bo niby dlaczego mialyby mnie interesowac ?

    XXX

  • 49. Data: 2009-04-13 22:55:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Apr 2009, Weronika wrote:

    > [...] dużo miałam też o czynienia z Fuji 5600...
    [...]
    > - makro - fotografuję bardzo dużo kwiatów, liści, małych owadów

    IMVHO - konwerter. Niezależnie czy hybrydą czy lustrzanką, *zakładając*
    że do lustrzanki byłby teleobiektyw tak z 200mm.
    Może być sławny Raynox 250, za 100zł++ (pewnie drożejący wraz
    z dolarem).

    > Więc aparaty nad którymi myślę, chyba, że jest coś podobnego a równie
    > interesującego:
    > - Canon SX1
    > - Sony H50
    > - Sony SX1 - 9 mln matryca ale ciekawe funkcje

    Sony HX1 czy Canon SX1?

    > - Nikon P90
    > - Panasonic FZ28
    > - Fuji S8100fd

    Pomimo Twojej deklaracji powyżej (o Fuji 5600, z matrycą 1/2,5")
    polecam rozważenie *jednak* trochę większej matrycy.
    Odbija się to na rozmiarach aparatu (niestety), ale i *jakieś*
    plusy ma. Po prostu - matryca przy 2/3" jest dwa razy większa
    niż przy 1/2,3" (licząc *powierzchnię*) co po prawdzie wymaga
    większych soczewek w obiektywie, ale za to daje szansę
    obiektywowi ze względu na niższe wymagania co do rozdzielczości.

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2009-04-13 23:01:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
> [...]
    > do rozbioru.
    > Budowle z tego okresu to obraz nedzy i rozpaczy. Im wczesniej je

    Twoje wypowiedzi nt. fotografii to tylko głupie ględzenie. Ale na temat
    architektury to już niebezpieczne pieprzenie kretyna. Nie poruszaj tego
    tematu, bo jest bardzo drażliwy, szczególnie dla mnie, dla kogoś kto zna
    temat nieco lepiej niż na poziomie historii z klasy czwartej
    podstawówki, mieszka w Krakowie posiadającym mnóstwo perełek właśnie z
    tego okresu, perełek, które nadziani skurwiele potrafią rozpieprzać
    tylko po to, żeby na starość jeszcze napchać swoje obleśne dupy świeżym
    tłuszczem.
    Tę ''nędzę i rozpacz'' budowali polscy patrioci, dla których ważne było
    nie tylko co, ale i jak, dla których właśnie owa Polskość objawiała się
    w jakości. Tak, były kiedyś takie czasy, że potrafiono wybudować całe
    miasto bez dwóch identycznych fasad, a stan, w którym się obecnie
    znajdują zawdzięczamy wyłącznie chamom, którym pięćdziesiąt lat temu
    komuna dała to we władanie.

> [...]
    > ludzie na poziomie i nie latwo bedzie Ci ich przekonac do agresji. Byc
    > moze paru kolegow z branzy - w ramach solidarnosci zawodowej. Napisz

    He, teraz jeszcze psycholog :)

    > cos rzeczowego , proponowalem juz kiedys , cos o obrobce PS-
    > zaskarbilbys sobie czytajacych.

    Piszę o tym bardzo często, tylko trzeba umieć czytać.

    > W riposcie wsponiales, ze bez zaplaty tego nie robisz - dziwi mnie
    > wiec dlaczego i dla kogo wogole tutaj piszesz ?

    Tak se lubię.

    > moze liczysz , ze znajdziesz kilku klijentow do swoich
    > przedwsiewziec ?
    > Zycze Ci tego.

    A ja nie za bardzo. Sporo klientów ''znikąd'' próbowało mnie wyruchać
    finansowo, kilku do dziś nie zapłaciło. Klientów zdobywam z obustronnego
    polecenia, zresztą żyję z kilku różnych działalności, robienie jednej
    rzeczy na dłuższą metę jest nudne i ogłupiające. Życie z samej
    fotografii to kawał ciężkiej pracy, a mnie się pracować ciężko nie chce.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lustro jest dla mnie źródłem chwil szczęścia i wzruszeń/