  • Data: 2015-06-28 00:22:20
    Temat: Re: Powiadomienia pocztą
    Od: Arkady <a...@f...ad> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-27 o 08:39, Marek pisze:
    > "zaproszenie".
    >
    > Serio nie prościej zapłacić, skoro popełniłeś wykroczenie? Bo sprawa tak
    > na prawdę sprowadza się tylko do jednego: albo było wylroczenie albo nie.

    Ależ oczywiście, zapłacę - tylko nie strasznikom a sądowi czyli skarbowi
    państwa. Nie chcę płacić, jeśli nie muszę, instytucji która prawo
    traktuje sobie wybiórczo. Podejrzewam, że gdybym złożył zeznanie
    podatkowe na wymyślonym przez siebie druku, bardzo szybko zostałbym
    przywołany do porządku. A tu wyrok TK, SN i nadal nic. Taka drobna różnica.