  • Data: 2012-11-22 02:13:21
    Temat: Re: Potyczki
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-21, Baranosiu <r...@w...pl> wrote:
    > We wstępnej segregacji brałbym pod uwagę historię zawodową.

    A w przypadku "nowych"?

    > Kwestia przeprowadzenia rozmowy. Jak ktoś się spala "z zasady" to też
    > i nie do końca nadaje się do współpracy w wieloosobowym zespole, gdzie

    Bywa różnie. Rozmowa u pierwszego potencjalnego pracodawcy jest
    stresująca dla prawie każdego (szczególnie informatyków - zazwyczaj
    bardziej introwertycznych niż np. koledzy z ekonomii). Większość
    dobrych rekruterów wie, że z informatykami (matematykami, fizykami)
    trzeba się obchodzić delikatnie. Może pierwszy raz mają na sobie
    krawat? :).

    Ja pół roku temu szedłem na rozmowę do wspomnianego Gemiusa (badania
    ruchu w internecie, marketing zwany spamem itp). Po drodze wpadł na
    mnie rowerzysta, spadł ze sprzęciora na krzak, obił się okrutnie.
    Niedaleko (Warszawa, Pasteura/Banacha) jest szpital, więc go tam
    dopchnąłem. Potem autobus, korek, drugi autobus. Spóźniłem się z 5 minut
    na tę rozmowę i byłem naprawdę mocno rozklepany :).

    pozdrawiam,
    PK