  • 21. Data: 2014-08-10 14:32:22
    Temat: Re: Potrzeby .. JA PIŁSUDZKI ...
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-10 o 12:53, Ronkilek pisze:

    > Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli ciąg dalszy tych wywodów to : JA PIŁSUDZKI ojciec narodu,
    > tylko ja was wybawię !! Wypisz, wymaluj, jeszcze jeden Hitler.
    > Nie wracaj do ciemnych kart historii.

    A sądzisz, że Polsce nie przydałby się taki zamordysta?

  • 22. Data: 2014-08-10 14:59:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    Sunday, August 10, 2014, 2:32:22 PM, you wrote:

    [...]

    > A sądzisz, że Polsce nie przydałby się taki zamordysta?

    Miałeś już Jaruzelskiego. Chyba, że za młody jesteś, żeby to
    pamiętać...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2014-08-10 14:59:29
    Temat: Re: Potrzeby fizjologiczne w trasie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > Ja wlasnie nie rozumiem. Nie tyle kupu w lesie co braku toalet przy
    > drodze.

    Gdyby miało być tak, ze np. przez 50km nie ma żadnej to ja tez bym nie
    rozumiał.
    Ale sa.
    Nie publiczne tylko na stacjach benzynowych.
    po co dublowac je publicznymi?

    Ale powtarzam - to jest inny temat!

    > To buractwo. To jasne i nikt sie nie spiera.

    Moim zdaniem usprawiedliwiasz go...

    > Ja tylko sugeruje skąd to
    > buractwo się bierze. Z przyzwolenia spolecznego i wychowania bez
    > miejsc do srania. Gdyby ktoś z okolicy przystanku zrobił mu zdjęcie
    > jak szcza to następnym razem by tego nie zrobił. A tak mamy zasrane
    > wiaty i narzekania że u Niemcow czyściej.

    Nie widze takiego przyzwolenia.
    Nawet tu masz przykład - ktos widział i opis.
    Byc moze mógł zareagowac lepiej ale bez przesady.

    > W głębokim lesie nic. W miejscu publicznym (droga, las przy plaży,
    > szlak, deptak) już widzę.

    Oczywiscie.
    I o tym własnie pisze.
    Nawet jak nie ma toalety, zatrzymac sie w lesie na odludziu i wysikac sie
    czy nawet w ostatecznosci zrobic kupe to nic złego.
    Ale na przystanku? Co to za porównanie!
    Pierwsze wynika ze słabego zwieracza, drugie chyba ze słabych rodziców...

    > To mówisz o czymś innym niz ja. Ja narzekam że mamy zasrane wiaty,
    > lasy przy drogach, deptaki, szlaki. W miejscach które są
    > reprezentacyjne. Najzwyczajniej mi wstyd.

    A to jest inna sprawa.
    Obszczane bramy w miastach itp.
    I tam poza chamstwem rzeczywiscie wynika to z braku miejskich toalet.
    Ale to w miastach.
    A tu mamy przypadek gdzie gosc ma pełno toalet w poblizu (las) a mimo to
    staje przy przystanku i sika na ławkę.
    może miał małego i bał się ze jego kompanka zobaczy wiec musiał się za
    wiatą schować?
    Notabene gratuluje kompance dobrego smaku.

    > Szczególnie kiedy
    > obcokrajowiec pyta gdzie są toalety publiczne i dowiaduje się że nie
    > ma. Bo ludzie kulturalni nie srają przecież, tak stanowi prawo.

    W miastach - pełna zgoda.
    Pol biedy, jak bedzie jakas otwarta galeria handlowa czy restauracja.
    Ale jak nie ma...
    Ale to w miastach.
    Na drogach tego problemu nie widze.

  • 24. Data: 2014-08-10 19:58:50
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik uzytkownik napisał:
    > Co do toalet publicznych masz rację, ale tu nie chodzi o to "czy" lecz
    > "gdzie". Kilkaset metrów wcześniej minął las, gęste krzaki po to, żeby
    > wyjszczać się w budce przystanku autobusowego, obok którego także rosną
    > krzaki.

    Czyli buc nalał na powierzchnie martwą biologicznie (ścianka przystanku)
    na której mocznik ulegnie utlenieniu i będzie amoniakiem walił - zamiast
    po bożemu, w glebę (gdzie roślinki będą wręcz wdzięczne za porcję
    organicznego azotu, chętnie ten mocznik wchłoną i przerobią).

    Możliwa do pozostawienia przez zdesperowanych ludzi ilość fekaliów
    lasowi nie zaszkodzi - o ile klocka na środku drogi nie pozostawimy i
    sosenek girlandami srajtaśmy nie udekorujemy. Odgarnia się obcasem
    ściółkę, robi swoje, przysypuje odgarniętym - i natura wręcz wdzięczna
    będzie.

    --
    Darek

  • 25. Data: 2014-08-10 21:05:48
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    > Hello megrimsES,
    >
    > Sunday, August 10, 2014, 2:32:22 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Miałeś już Jaruzelskiego. Chyba, że za młody jesteś, żeby to
    > pamiętać...

    Jestem bliżej 50-tki niż 40-tki i pamiętam. Ale on żadnym
    zamordystą nie był.

  • 26. Data: 2014-08-10 23:07:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    Sunday, August 10, 2014, 9:05:48 PM, you wrote:

    > Jestem bliżej 50-tki niż 40-tki i pamiętam. Ale on żadnym
    > zamordystą nie był.

    Cóż... Wolałbym nie trafić na gorszego, młodzieńcze...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2014-08-11 01:42:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl>

    > W głębokim lesie nic. W miejscu publicznym (droga, las przy plaży, szlak,
    > deptak) już widzę.

    Park narodowy, zero czegokolwiek nie wyłączając toalet, szlak, szczać się
    chce ...

  • 28. Data: 2014-08-11 07:00:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-11 01:42, John Kołalsky wrote:
    > Park narodowy, zero czegokolwiek nie wyłączając toalet, szlak, szczać
    > się chce ...

    Akurat tydzień temu byłem w takowym. Na wydmy w Łebie. Były. Wiec można.

  • 29. Data: 2014-08-11 08:11:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl>

    > Akurat tydzień temu byłem w takowym. Na wydmy w Łebie. Były. Wiec można.

    Ale co można? Zrobić toalety ? Ja nie o tym.

  • 30. Data: 2014-08-11 12:26:11
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Ja zaś pytam jak to się stało że kilkasetmetrów wczęsniej nie minął
    > toalety publicznej? Być może w jeje poszukiwaniu o mało nie esplodował
    > mu pęcherz.

    sorry ale zapewne minąl stacje paliw na której NA PEWNO był
    zorganizowany punkt odlewniczy.

    Miłego
    Michał