    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Potrzeby fizjologiczne w trasie
    Date: Sun, 10 Aug 2014 12:59:29 +0000 (UTC)

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > Ja wlasnie nie rozumiem. Nie tyle kupu w lesie co braku toalet przy
    > drodze.

    Gdyby miało być tak, ze np. przez 50km nie ma żadnej to ja tez bym nie
    rozumiał.
    Ale sa.
    Nie publiczne tylko na stacjach benzynowych.
    po co dublowac je publicznymi?

    Ale powtarzam - to jest inny temat!

    > To buractwo. To jasne i nikt sie nie spiera.

    Moim zdaniem usprawiedliwiasz go...

    > Ja tylko sugeruje skąd to
    > buractwo się bierze. Z przyzwolenia spolecznego i wychowania bez
    > miejsc do srania. Gdyby ktoś z okolicy przystanku zrobił mu zdjęcie
    > jak szcza to następnym razem by tego nie zrobił. A tak mamy zasrane
    > wiaty i narzekania że u Niemcow czyściej.

    Nie widze takiego przyzwolenia.
    Nawet tu masz przykład - ktos widział i opis.
    Byc moze mógł zareagowac lepiej ale bez przesady.

    > W głębokim lesie nic. W miejscu publicznym (droga, las przy plaży,
    > szlak, deptak) już widzę.

    Oczywiscie.
    I o tym własnie pisze.
    Nawet jak nie ma toalety, zatrzymac sie w lesie na odludziu i wysikac sie
    czy nawet w ostatecznosci zrobic kupe to nic złego.
    Ale na przystanku? Co to za porównanie!
    Pierwsze wynika ze słabego zwieracza, drugie chyba ze słabych rodziców...

    > To mówisz o czymś innym niz ja. Ja narzekam że mamy zasrane wiaty,
    > lasy przy drogach, deptaki, szlaki. W miejscach które są
    > reprezentacyjne. Najzwyczajniej mi wstyd.

    A to jest inna sprawa.
    Obszczane bramy w miastach itp.
    I tam poza chamstwem rzeczywiscie wynika to z braku miejskich toalet.
    Ale to w miastach.
    A tu mamy przypadek gdzie gosc ma pełno toalet w poblizu (las) a mimo to
    staje przy przystanku i sika na ławkę.
    może miał małego i bał się ze jego kompanka zobaczy wiec musiał się za
    wiatą schować?
    Notabene gratuluje kompance dobrego smaku.

    > Szczególnie kiedy
    > obcokrajowiec pyta gdzie są toalety publiczne i dowiaduje się że nie
    > ma. Bo ludzie kulturalni nie srają przecież, tak stanowi prawo.

    W miastach - pełna zgoda.
    Pol biedy, jak bedzie jakas otwarta galeria handlowa czy restauracja.
    Ale jak nie ma...
    Ale to w miastach.
    Na drogach tego problemu nie widze.