  • Data: 2015-09-24 18:07:41
    Temat: Re: Potrzebuję opinii osób pracujących
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Czekaj czekaj - to ma sens.
    > Masz namalowac programiste, czy pomnik Programisty zrobic - to jak
    > oddac/uwiecznic cos, co sie bedzie kojarzylo ludnosci z programista ?
    > Pawiana przy klawiaturze ?

    We wszystkich akademiach sztuk pięknych Związku Radzieckiego był
    obowiązkowy przedmiot "Lenin". Niezależnie od tego, co było głównym
    przedmiotem zainteresowań zawodowych przyszłego absolwenta: grafiki,
    rzeźby, modele, formy przemysłowe, książki itp, to student musiał
    znać kanon i umieć artystycznie przedstawić Wodza. We wschodniej
    tradycji to zresztą nic nowego -- z ikonami zawsze tak było, że
    kanon pozostawał niezmienny.

    --
    Jarek