  • Data: 2010-02-25 15:19:51
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc malego w terenowce
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message
    news:hm5uqc$1q4$1@inews.gazeta.pl...

    > Teraz nie dam sobie ręki uciąć, bo nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi
    > się, że do 120km/h na 2 biegu dojdzie zanim go przy 6,5 tysiącach odetnie.
    > Zaraz jadę do klienta to sprawdzę.

    Nie udalo mi sie wygooglowac nigdzie dokladnych danych skrzyni, ale bylo by
    dziwne zeby na 2 ciagnal tak wysoko. Chyba ze 6 to ewidentny nadbieg.

    > To niestety prawda :( Powoli, powoli brakuje mocy i daje niestety popalić
    > ten nieszczęsny przedni napęd. Przymierzam się do A5 3,2 w benzynie i
    > napędem quattro.

    Mondziak to fajny cruiser na autostrady, ale to jednak ciezkie auto do
    ciagniecia przez tylko dwa kola.

    Na pocieszenie - mocy zawsze brakuje, czy masz 130 czy 310 pod maska. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil