  • Data: 2010-02-25 14:43:51
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc malego w terenowce
    Od: "Katanka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil wrote:

    > Ponad setke na 2 w 6-biegowej skrzyni. Aha. ;)

    Teraz nie dam sobie ręki uciąć, bo nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi się, że
    do 120km/h na 2 biegu dojdzie zanim go przy 6,5 tysiącach odetnie. Zaraz jadę do
    klienta to sprawdzę.

    > Pani raczej poteznego silnika nie miala, ewentualnie rozmowa
    > pochlonela ja na tyle, ze bieg zapomniala zmienic. Nowy forek 2.5
    > bedzie do setki szybszy od Mondeo 2.5T. Nie wspominajac o poprzednim
    > 2.0 turbo. Kwadratowy dziadkowoz z 6s do setki swietnie temperuje
    > garniakow myslacych, ze maja szybkie mondeo. ;)

    To niestety prawda :( Powoli, powoli brakuje mocy i daje niestety popalić ten
    nieszczęsny przedni napęd. Przymierzam się do A5 3,2 w benzynie i napędem
    quattro.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!