eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach. › Re: Postp w bateriach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Postp w bateriach.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22ff55$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <rg157b$sip$1@dont-email.me>
    <rg16ih$eh9$1$horizn@news.chmurka.net> <1dgan8nz0annd$.dlg@myjk.org>
    <5f247e62$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2512d9$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <2gtyynputwts$.dlg@myjk.org>
    <5f2533f3$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5f256590$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg3vli$cfm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f258a8b$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg44ai$faq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f25cbaa$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg5ejd$bmi$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f2672b8$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <t...@m...org>
    <5f2695f9$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 2 Aug 2020 19:28:46 +0200
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 24
    NNTP-Posting-Host: 83.31.232.199
    X-Trace: 1596389325 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 83.31.232.199:51248
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2432
    X-Received-Body-CRC: 1735977395
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682170
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 2 Aug 2020 12:31:21 +0200, nadir

    > Wiem, ale HEV i PHEV nie jest stuporcentowym
    > elektrykiem, ale tylko takie są koszerne.

    Jeśli jeździ tylko na prądzie z gniazdka, to jest.

    > Zdaję sobie z tego sprawę. Jak tylko pojawiła się wersja plug-in Priusa,
    > to w poprzedniej firmie gdzie pracowałem, zakupiono takiego i był
    > użytkowany jako 100% elektryk. Zasięg 30 kilometrów na akumulatorze
    > starczał do poruszania się po mieście.
    > Tylko, że to bezsensowne użytkowanie tych samochodów; komplikacja
    > napędu, zbędne dodatkowe kilogramy, wymiana olejów i dodatkowe koszty
    > eksploatacji wiążące się z sinikiem spalinowym, tylko po to żeby
    > wykorzystać 10-20% potencjału takich pojazdów.

    Sensowne czy bezsensowne, elektryków z takimi małymi bateriami nie dają, bo
    przecież, jak widać także po tutejszych dyskusjach, nikt by ich nie kupił.
    Elektryk musi mieć 500-1000km na jednym ładowaniu inaczej jest
    bezużyteczny.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: