-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Postp w bateriach.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
<5f22ff55$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <rg157b$sip$1@dont-email.me>
<rg16ih$eh9$1$horizn@news.chmurka.net> <1dgan8nz0annd$.dlg@myjk.org>
<5f247e62$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5f2512d9$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <2gtyynputwts$.dlg@myjk.org>
<5f2533f3$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5f256590$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<rg3vli$cfm$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f258a8b$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<rg44ai$faq$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f25cbaa$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<rg5ejd$bmi$2$Cav@news.chmurka.net>
<5f2672b8$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <t...@m...org>
<5f2695f9$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 2 Aug 2020 19:28:46 +0200
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 24
NNTP-Posting-Host: 83.31.232.199
X-Trace: 1596389325 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 83.31.232.199:51248
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2432
X-Received-Body-CRC: 1735977395
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682170
[ ukryj nagłówki ]Sun, 2 Aug 2020 12:31:21 +0200, nadir
> Wiem, ale HEV i PHEV nie jest stuporcentowym
> elektrykiem, ale tylko takie są koszerne.
Jeśli jeździ tylko na prądzie z gniazdka, to jest.
> Zdaję sobie z tego sprawę. Jak tylko pojawiła się wersja plug-in Priusa,
> to w poprzedniej firmie gdzie pracowałem, zakupiono takiego i był
> użytkowany jako 100% elektryk. Zasięg 30 kilometrów na akumulatorze
> starczał do poruszania się po mieście.
> Tylko, że to bezsensowne użytkowanie tych samochodów; komplikacja
> napędu, zbędne dodatkowe kilogramy, wymiana olejów i dodatkowe koszty
> eksploatacji wiążące się z sinikiem spalinowym, tylko po to żeby
> wykorzystać 10-20% potencjału takich pojazdów.
Sensowne czy bezsensowne, elektryków z takimi małymi bateriami nie dają, bo
przecież, jak widać także po tutejszych dyskusjach, nikt by ich nie kupił.
Elektryk musi mieć 500-1000km na jednym ładowaniu inaczej jest
bezużyteczny.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 02.08.20 19:39 cef
- 02.08.20 19:51 Myjk
- 02.08.20 20:11 Jacek Maciejewski
- 02.08.20 20:17 Cavallino
- 02.08.20 20:37 Myjk
- 02.08.20 21:49 cef
- 02.08.20 21:49 cef
- 02.08.20 23:16 WS
- 02.08.20 23:26 J.F.
- 03.08.20 00:07 J.F.
- 03.08.20 08:28 Myjk
- 03.08.20 08:32 Cavallino
- 03.08.20 09:49 cef
- 03.08.20 09:56 Cavallino
- 03.08.20 10:08 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=