  • Data: 2017-03-29 21:42:02
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:obfhcj$mm$1@node2.news.atman.pl...

    > Różnie bywa. Jak mi dzieciak rozwalił bagażnik, to w ASO
    > zrobili tak, że przez lupę bym nie zobaczył, gdzie naprawiali,
    > choć samochód na wejściu wyglądał jak otwarta puszka konserwy.
    > Mistrzostwo świata. Fakt, trochę to kosztowało, ale dokładnie

    Czyli trafiłeś po prostu na normalną firmę, która robi to, co do niej
    należy.

    > od tego jest AC. Januszom blacharstwa bym tego nigdy nie powierzył.

    Jednak, jak się ogląda różne doniesienia tu i ówdzie, to czasem ma się
    wrażenie, że niektóre ASO są złożone z samych takich Januszy. Podkreślam -
    niektóre.

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz