eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola. › Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Wed, 18 Jan 2012 10:10:45 +0100

    W dniu 2012-01-17 21:16, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    [...]

    > Dlatego warto mieć umiejętności ponad przeciętność.

    W teorii to co drugi to Kubica więc dlaczego nie "Bubel". Wróć na ziemię.

    > Zawsze jest luźny śnieg ?

    Jeżeli nie ma to tym gorzej. Istotą nie jest luźna nawierzchnia tylko
    możliwość orania jej bokiem. Asfaltu nie zaorasz. Dodatkowo śliska
    powierzchnia ma właściwości dokładnie odwrotne. Czyli efekt jest również
    odwrotny.

    > Jasne, to co on przedstawia wymaga super duper sprzętu, nie przesadzaj
    > proszę.

    Czytaj ze zrozumieniem. To co on przedstawia wymaga super umiejętności.
    Statystyczny ich nie ma, za to ma dobry sprzęt. Więc lepiej go
    wykorzystać niż bez sensu kozaczyć.

    A.