eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Data: 2012-01-18 11:07:36
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-01-18 10:55, Arek wrote:
    > W dniu 2012-01-18 09:55, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >> On 2012-01-17 22:23, Tomasz Pyra wrote:
    >>> On Tue, 17 Jan 2012 21:53:30 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
    >>>
    >>>> On 2012-01-17 21:03, Tomasz Pyra wrote:
    >>>>> On Tue, 17 Jan 2012 12:57:15 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
    >>>>>
    >>>>>> On 2012-01-17 01:44, Krzysiek Kielczewski wrote:
    >>>>>>> On 2012-01-16, Marcin 'Yans' Bazarnik<g...@...lesie> wrote:
    >>>>>>>
    >>>>>>>>> a myślisz, ze zaciągnięcie ręcznego i obrócenie auta o jakiś kąt
    >>>>>>>>> znosi
    >>>>>>>>> prawa fizyki i spowoduje, ze auto przestanie ślizgać sie w
    >>>>>>>>> kierunku w
    >>>>>>>>> któej ślizgał sie do tej pory?
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Fizyka Ci powie, że inaczej hamuje samochód bokiem (poślizgiem 4-ro
    >>>>>>>> kołowym) a inaczej przodem :-)
    >>>>>>>
    >>>>>>> A przodem to iloma kołami się ślizga?
    >>>>>>
    >>>>>> Jak ja lubię teoretyków :-) Zastanawiam się czy odpowiadać i Cię
    >>>>>> uświadomić, czy pozwolić tkwić w swoim przeświadczeniu :-)
    >>>>>>
    >>>>>> PS: Doczytaj o jeździe rajdowej, metodach hamowania, pokonywania
    >>>>>> zakrętów na drodze o słabej przyczepności typu szuter, śnieg.
    >>>>>
    >>>>> Ale pytanie nie było o pokonywanie zakrętów, a o ratowanie się w
    >>>>> sytuacji
    >>>>> awaryjnej.
    >>>>
    >>>> Ja rozwijam ją w stronę: jade zbyt szybko aby normalnie przejechać
    >>>> zakręt.
    >>>
    >>> No to raczej nie ma na to innej metody niż zwolnić.
    >>>
    >>> W sytuacji kiedy przyczepność skręconych przednich kół jest
    >>> niewystarczająca do tego żeby ten przód zmieścił się w zakręcie (nie
    >>> wnikając nawet w to co się będzie działo z tyłem), to tej przyczepności
    >>> raczej się nie urodzi.
    >>
    >> Proszę sytuacja dokładnie jak z opisu wątkotwórcy:
    >> http://www.youtube.com/watch?v=QD7Ikdozo4M&feature=p
    layer_detailpage#t=171s
    >>
    >>
    >> Zbyt szybkie wejście w zakręt - poślizg, niewłaściwa reakcja - ale i tak
    >> nie deptanie hamulca! i uderzenie w krawężnik pod kątem - straty?
    >> Samochód skręca pomimo poślizgu przednich kół ?
    >
    > To jest dokładnie inna sytuacja.

    Przepraszam. Zły link... miało być to:
    http://www.youtube.com/watch?v=QD7Ikdozo4M&feature=p
    layer_detailpage#t=125s

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: