eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Data: 2012-01-18 12:41:30
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-01-18 10:10, Arek wrote:
    > W dniu 2012-01-17 21:16, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > [...]
    >
    >>>>> Ty masz do dyspozycji jeden pedał hamulca który kontroluje wszystkie 4
    >>>>> koła równocześnie. ABS kontroluje każde koło niezależnie. Do tego
    >>>>> wyczuwa poślizg natychmiast, Ty nie masz na to najmniejszych szans.
    >>>>> Dodatkowo ABS może hamować nawet jednym kołem jeżeli ma przyczepność a
    >>>>> pozostałe 3 odpuszczać. Co w efekcie daje jakieś tam hamowanie. Ty
    >>>>> odpuszczasz wszystko więc nie hamujesz albo doprowadzasz do uślizgu
    >>>>> więc
    >>>>> nie hamujesz. Twoja efektywność jest dużo gorsza niż współczesnego
    >>>>> ABS'u.
    >>>>
    >>>> Odpowiem tak:
    >>>> http://www.youtube.com/watch?v=S5zD6nsDIiU
    >>>>
    >>>> Zobacz go do końca. Dodatkowa uwaga: szuter może być podobny do śniegu.
    >>>> Wiem, wiem.. zaczniesz pisać, że OBECNE systemy bla bla bla... wiele
    >>>> jednak się nie zmieniło.
    >>>
    >>> Więc tak:
    >>> 1. Tam pomiędzy kierownicą a pedałami siedzi gość z ponadprzeciętnymi
    >>> umiejętnościami.
    >>
    >> Dlatego warto mieć umiejętności ponad przeciętność.
    >
    > W teorii to co drugi to Kubica więc dlaczego nie "Bubel". Wróć na ziemię.

    Jak myślisz, po co są te szkoły bezpiecznej jazdy lub doskonalenia
    techniki jazdy ? Problem w tym, że nikomu się niechce i nie widzi
    potrzeby szkolenia się.

    >>> 2. Szuter nie ma nic wspólnego z luźnym śniegiem na twardym asfalcie. W
    >>> tym przypadku samochód nie zagłębia się w podłoże zgarniając coraz
    >>> większe hałdy piachu.
    >>
    >> Zawsze jest luźny śnieg ?
    >
    > Jeżeli nie ma to tym gorzej. Istotą nie jest luźna nawierzchnia tylko
    > możliwość orania jej bokiem.Asfaltu nie zaorasz. Dodatkowo śliska
    > powierzchnia ma właściwości dokładnie odwrotne. Czyli efekt jest również
    > odwrotny.

    Luźny - zupełnie nie związany zupełnie z podłożem.

    Wiekszość postaci da się ryć...jedynie zmrożony śnieg, lód nie
    przyniesie korzyści... z innego rodzaju powierzchni zawsze uda się Ci
    się pchać bokiem zaspę - a to pomaga.

    >>> 3. Owszem obecne systemy ABS to zupełnie inna liga.
    >>>
    >>> Czyli kierujący, warunki oraz sprzęt pochodzą z innych światów, więc co
    >>> Ty porównujesz?
    >>
    >> Jasne, to co on przedstawia wymaga super duper sprzętu, nie przesadzaj
    >> proszę.
    >
    > Czytaj ze zrozumieniem. To co on przedstawia wymaga super umiejętności.
    > Statystyczny ich nie ma, za to ma dobry sprzęt. Więc lepiej go
    > wykorzystać niż bez sensu kozaczyć.

    Właśnie wiara w te systemy powoduje, że ludzie jeżdżą szybciej, ponieważ
    czują się bezpieczniejsi - i właśnie zaczynają kozaczyć. Ci świadomi
    wiedzą co i kiedy można...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: