eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Tue, 17 Jan 2012 15:16:08 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <jf3vr8$e1i$1@node2.news.atman.pl>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jf13up$juk$1@inews.gazeta.pl> <jf14s2$80f$1@node2.news.atman.pl>
    <jf15p3$q42$1@inews.gazeta.pl> <jf1gp4$qem$1@node2.news.atman.pl>
    <jf27nd$jev$1@inews.gazeta.pl> <jf3gat$sh1$1@node2.news.atman.pl>
    <jf3ru6$nrc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.forrest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1326809768 14386 83.238.97.130 (17 Jan 2012 14:16:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2012 14:16:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <jf3ru6$nrc$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427341
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-17 13:58, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    [...]
    >>> To czy blokowac czy nie, zależy od wielu czynników... bez abs'u wybór
    >>> należy do mnie. Chce, to zablokuke koła. Niechcę ,to pozwolę się im
    >>> kręcić - wyczucie granicy uślizgu jest możliwe, a gdy się już jest
    >>> wprawnym to hamuje się bardzo skutecznie.
    >>
    >> Nie wnikam w Twoje umiejętności, może takie posiadasz choć uważam, to za
    >> zupełnie nie możliwe.
    > >
    >> Ty masz do dyspozycji jeden pedał hamulca który kontroluje wszystkie 4
    >> koła równocześnie. ABS kontroluje każde koło niezależnie. Do tego
    >> wyczuwa poślizg natychmiast, Ty nie masz na to najmniejszych szans.
    >> Dodatkowo ABS może hamować nawet jednym kołem jeżeli ma przyczepność a
    >> pozostałe 3 odpuszczać. Co w efekcie daje jakieś tam hamowanie. Ty
    >> odpuszczasz wszystko więc nie hamujesz albo doprowadzasz do uślizgu więc
    >> nie hamujesz. Twoja efektywność jest dużo gorsza niż współczesnego ABS'u.
    >
    > Odpowiem tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=S5zD6nsDIiU
    >
    > Zobacz go do końca. Dodatkowa uwaga: szuter może być podobny do śniegu.
    > Wiem, wiem.. zaczniesz pisać, że OBECNE systemy bla bla bla... wiele
    > jednak się nie zmieniło.

    Więc tak:
    1. Tam pomiędzy kierownicą a pedałami siedzi gość z ponadprzeciętnymi
    umiejętnościami.
    2. Szuter nie ma nic wspólnego z luźnym śniegiem na twardym asfalcie. W
    tym przypadku samochód nie zagłębia się w podłoże zgarniając coraz
    większe hałdy piachu.
    3. Owszem obecne systemy ABS to zupełnie inna liga.

    Czyli kierujący, warunki oraz sprzęt pochodzą z innych światów, więc co
    Ty porównujesz?

    A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: