eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola. › Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Data: 2012-01-17 18:59:53
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-17 14:55, Artur Maśląg wrote:
    > (...)

    > Przyjmij więc do wiadomości, że dla cywilnego pojazdu i typowego
    > kierowcy po to właśnie skonstruowano ABS, by go używać - ABS hamuje
    > maksymalnie efektywnie, a kierowca próbuje omijać przeszkodę
    > (czasem z pomocą innych systemów). W szczególności w sytuacjach
    > nagłych. Nie ręczny, nie stawianie bokiem na osiedlowych uliczkach
    > czy drift po zakrętach.

    A Ty przyjmij, że przeciętny samochód potrafi bardzo wiele a od CIEBIE
    zależy czy potrafisz to wykorzystać. Chcesz byc ignorantem i wierzyć, że
    magiczne cechy ABS zawsze uchronią Twój tyłek od wypadku - Twój wybór.
    Nie pisz jednak, że to jedynie słuszne wyjście. Zwłaszcza, że rozmawiamy
    w kontekście świadomego kierowcy - Piotrka.

    > To trenuj - Twój wybór.

    O... i już wiadomo z kim mamy do czynienia.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik