eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Tue, 17 Jan 2012 12:57:31 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <jf3nnb$4ie$1@node2.news.atman.pl>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <jf1sir$bgj$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jf3h17$t81$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jf3l6r$4uj$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: gate.forrest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1326801451 4686 83.238.97.130 (17 Jan 2012 11:57:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2012 11:57:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <s...@p...homelinux.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427284
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-17 12:26, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Tue, 17 Jan 2012 12:14:31 +0100) ktos podajacy sie za Kuba (aka cita)
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    >
    >>> W tej sytuacji nie chodzi o to, zeby wytracic predkosc, tylko zeby
    >>> zmiescic sie pomiedzy kraweznikami.
    >>
    >>
    >> wyjaśnij konkretnie w jaki sposob.
    >>
    >> hint - wychylenie osi pojazdu od kierunku poślizgu nie zmienia kierunku
    >> jazdy, a jedynie kąt pod jakim pierdalniesz w przeszkode. A tu wybrałbym
    >> akurat najbardziej prostopadły.
    >
    > Zrobilbym tak jak napisalem w pierwszym poscie inicjujacym cala dyskusje.
    > W przypadku za szybkiego wejscia w zakret i utraty przyczepnosci na
    > przedniej osi ujalbym gazu,

    Ok, utraciłeś przyczepność na przedniej osi, do tego masz skręcone koła.

    > zaciagnal na skreconych kolach na chwile
    > reczny,

    Na chwilę tzn. na jak długo, 1s, 2s, 0.5s czy jak wyczujesz, że tył ucieka?

    > nastepnie po ustawieniu samochodu maska w strone wyjscia zakretu

    No tak, czyli w tej chwili oprócz tego, że nie masz przyczepności na
    przedniej osi, właśnie utraciłeś przyczepność tylnej osi. Samochód
    zaczyna w niekontrolowany sposób się obracać.

    > operowalbym gazem i staral sie przejechac luk nie dotykajac kraweznikow.

    Więc teraz wytłumacz jako operowanie gazem ma sprawić, że kręcący się
    samochód odzyska przyczepność i elegancko pojedzie po łuku?


    A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: